vraagje over product

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over product

hey

ik heb een vraagje over het product, NO-Xplode, heeft iemand dit al geprobeerd? en wat waren de effecten en gedachten bij de product?
    hier heb ik het gevonden
    XXL no nonsense nutrition

alvast bedankt

anthony
    "Don't attack a hill from the very bottom—it's bigger than you are!" Harry Groves

Ik ben een van de mensen die het heeft geprobeerd en er niks aan heeft gehad. Bij mij had het totaal geen resultaten, ik kreeg er meer koppijn van. Er zijn er meer bij wie het wel werkt dan niet, maar ik zou proberen eerst aan een tester te komen, die les heb ik inmiddels wel geleerd.
    Overigens als je net wakker wordt is het wel een goede wake-up call. Je bent in no time weer fit.
    Last edited by GeneralIx; 31-12-2007, 22:28.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nog nooit geprobeert maar hoor er vak wel goede verhalen over
      Who's the Chef

Comment

Ik vind het wel lekker spoulk maar gebruik het eigenlijk alleen op de dagen dat ik niet zo veel puf heb en dan sta ik in no time te stuiteren in de sportschool

Comment

ik heb het geprobeerd voor een tijdje en bij mij deed het niets, ik denk dat het maar niets is

Comment

Werkt wel ok.. en gebruikk het ook alleen op me offdagen.. als ik echt totaal geen puf heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X