vraagje over supp's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over supp's

welke supps heb je nu allemaal nodig

dextrose, bcaa, weightgainers, whey shakes, creatine (cellmass, no xplode?)

ik begin zowat alles door mekaar te slaan nu

welke zijn nu de belangrijkste/beste?

greetz

1. Eten
    2. BCAA
    3. Whey
    4. Creatine

Comment

Om te kunnen zeggen wat de belangrijkste of de beste voedingssuplementen zijn hangt helemaal af van je doelen, voeding en je huidige stats. Zonder dat goed te bekijken kun je niet weten welke sups voor jou van betekenis kunnen zijn.

grts

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Om te kunnen zeggen wat de belangrijkste of de beste voedingssuplementen zijn hangt helemaal af van je doelen, voeding en je huidige stats. Zonder dat goed te bekijken kun je niet weten welke sups voor jou van betekenis kunnen zijn.

grts
        Kan niet anders dan me bij Erik aansluiten.
        Enige aanvulling is wel dat in de krachtsport eiwitten wel een noodzaak zijn. Zou hierom altijd na de training een weishake nemen of (waar ik op zit te broeden) een massieve lading suikers, maar daar is het laatste nog niet over gezegd. Zou het op wei met wat suikers (50gr o.i.d.) houden direct na de training, de rest kun je bijna altijd wel halen uit je normale voeding.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Kan niet anders dan me bij Erik aansluiten.
          Enige aanvulling is wel dat in de krachtsport eiwitten wel een noodzaak zijn. Zou hierom altijd na de training een weishake nemen of (waar ik op zit te broeden) een massieve lading suikers, maar daar is het laatste nog niet over gezegd. Zou het op wei met wat suikers (50gr o.i.d.) houden direct na de training, de rest kun je bijna altijd wel halen uit je normale voeding.
          Ook ik sluit mij aan.
          Maar gebruik dan wel complexe koolhydraten, o.a maltodextrine en fructose deze koolhydraten worden beter opgenomen, dan iedere andere vaste vorm.
          Ik heb het allemaal bij elkaar gedaan en gemixt in de juiste verhoudingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X