Mammoth vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

schijnt dat weightgainer pas na een week of 4 gaat werken? klopt dit of hebben jullie een andere ervaring

Comment

Wellicht dat je de gewichtstoename dan pas waarneemt, maar het aankomen zal toch echt langzaam beginnen vanaf het moment dat je aan die shakes begint en je consequent je kcal overschot blijft houden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke, nouja maar weer gaan proberen zodra ik deze keelontsteking achter de rug heb

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          oke, nouja maar weer gaan proberen zodra ik deze keelontsteking achter de rug heb
          Sterkte ermee...ik heb er nu ook weer 1 te pakken!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Mammoth is echt troep kwa samenstelling. Plus het is niet te drinken en het lost niet op. Beter neem je voortaan Complex Carb Gainer..

Comment

Originally posted by Brutez View Post
              Mammoth is echt troep kwa samenstelling. Plus het is niet te drinken en het lost niet op. Beter neem je voortaan Complex Carb Gainer..
              En jij vind dat mister BodyFood, een product afzeikt

Helaas is het onderstaande voor Brutez niet van toepassing, jammer.

"Mens sana in corpore sano"
              Een gezonde geest, in een gezond lichaam.

Comment

Mammoth is geen slechte weightgainer maar een beetje gehypt.. Er zijn betere keuzes. en zeker voor die mensen die wat sneller vet aanzetten.
                Leangainer van Interactive is in principe een betere keuze. Maar het is per individu verschillend.

Wij verkopen ook Mammoth. maar krijgen nogal eens klachten over smaak en oplosbaarheid t.o.v. onze eigen lijn gainers.

René
                René
                XXL Nutrition
                www.xxlnutrition.nl

Comment

ik vind klein beetje vet wel lekker, heb nu buikgriep en een flinke keel ontsteking achter de rug laatste maand, ben 3 kwilo kwijt en weer super droog. wil weten of de gainers pas na 4 weken echt beginnen te werken of iets dergelijks.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    ik vind klein beetje vet wel lekker, heb nu buikgriep en een flinke keel ontsteking achter de rug laatste maand, ben 3 kwilo kwijt en weer super droog. wil weten of de gainers pas na 4 weken echt beginnen te werken of iets dergelijks.
                    Kijk gainers zijn gewoon makkelijk voedsel. Als je daardoor extra kcals binnekrijgt dan helpt het al vanaf de 1e slok zeg maar. Maar het is extra voeding zo moet je het zien..

René
                    René
                    XXL Nutrition
                    www.xxlnutrition.nl

Comment

oke nouja ik zal is maandje shakes proberen is toch elke dag zo'n 1k kcal extra. hopelijk verbruik ik niet zo veel tijden mijn werk aangezien ik vrij intensief werk

bedankt voor je advies rene

Comment

Posseltje is dit niet al de 2e keer dat je na ziekte een terugval hebt in gewicht?
                        Balen man!

Sorry voor offtopic

Comment

Wat je ook kan proberen is je Mammoth met water mixen ipv met melk.

Ik heb het met Syntha van BSN ook.....als ik met melk mix zit het vol met klonten maar als ik met water mix, lost ie mooi op.

Succes.

Comment

Originally posted by Testo View Post
                            Wat je ook kan proberen is je Mammoth met water mixen ipv met melk.

Ik heb het met Syntha van BSN ook.....als ik met melk mix zit het vol met klonten maar als ik met water mix, lost ie mooi op.

Succes.
                            Gooi je syntha eens in de blender met melk. Perfecte textuur. In een shakebaker rustig schudden. Weet niet welke je hebt, maar ik heb er een met een soort roostertje erin. Daardoor heb ik minimaal aantal klontjes, hoewel de blender met stip op een blijft staan.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja maar daar heb ik helemaal geen zin in, bro.

Dan moet ik elke keer alles schoonmaken enzo....schiet niet op.

Ik ben gewend mn whey gewoon effe te shaken in shakebeker en klaar is kees.

Comment

het wordt aangeraden om eerst de vloeistof en dan pas de poeder in de shaker te doen.
                                er wordt aangeraden om 4 lepels te shaken in 525ml water of melk.bij voorkeur in een mixer voor een beter shake te krijgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X