Mass Factor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mass Factor

hallo,

ik heb omwille van moeilijkheden om gewicht bij te komen een whey gainer aangeschaft. Het gaat om Mass Factor (chocolate flavour) van EAS. Deze werd mij aangeraden in de winkel maar het probleem is dat ik echt ongelooflijk veel moeite moet doen om het door mijn keel te krijgen. Bestaat er echt een whey gainer die lekker is en hoe kan ik mijn whey gainer voorlopig beter door mijn keel krijgen... :-)
    BTW, is deze whey gainer goed of toch niet??

Alvast bedankt voor de goede raad!

mammoth 2500 aardbei of true mass (aardbei is lekkerder van true mass) alleen bij mij werkt mammoth beter, kwam daar meer in massa mee aan dan true mass. maar volgens mij is mass factor niet slecht en ben je nou een man ofniet drinken die shakes hoppaa
    Last edited by RobertoBB; 10-01-2008, 19:24.
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Of iets lekker is is een kwestie van smaak, kunnen we je niet echt mee helpen. Of de gainer goed is, daar kan ik wel wat over zeggen als je even de voedingswaarden overneemt van je gainer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Probeer het op te lossen in melk of water
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Kijk even op deze site.
          www.bodyfood.nl
          Daar kan je een gratis proef monster bestellen,zo weet je gelijk of het lekker is.
          Ook is bodyfood vaak online op dit form.
          sucses

Comment

Originally posted by Heineken View Post
            Probeer het op te lossen in melk of water
            hoe? moet dat spul niet door je neus?

Comment

Originally posted by RobertoBB View Post
              mammoth 2500 aardbei of true mass (aardbei is lekkerder van true mass) alleen bij mij werkt mammoth beter, kwam daar meer in massa mee aan dan true mass. maar volgens mij is mass factor niet slecht en ben je nou een man ofniet drinken die shakes hoppaa
              Idd, je hebt een beetje gelijk maar als er shakes zijn die wel drinkbaar zijn, toch liever die dan... Ik denk ook wel dat het gewoon wat moet wennen.
              Verder denk ik zelf ook een tip gevonden te hebben:
              je blender niet telang aan laten staan, anders is de shake veel te dik en drinkt het echt niet makkelijk... Maarja, dat zullen de die hards wel allang door hebben...

Comment

Gewoon mengen met wat melk en als je het niet lust neus dicht en slikken diie handel

Comment

Zou de volgende keer aardbei pakken. Is wat lichter en frisser van smaak.

Maar aangezien het qua inhoud vrijwel gelijk is moet je je nu maar ff vermannen en het gewoon naar achteren gooien. Gelijk een glas water er achteraan om van de nasmaak af te komen.
                  Becoming a human juggernaut!!!

Comment

heb op het moment ook mammoth weightgainer aardbei. smaakt wel goed opzich 2 scheppen in 500 ml water. mixen met de mixer:P en achterover gooien maar. shaken ging bij mij niet zo lekker veel klontering. dus voeg het nu gelijdelijk toe terwijl de mixer aanstaat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X