creatine met opname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine met opname

halllo allemaaal,,

zoals jullie waarschijnlijk al weten zijn er veel verschillende soorten creatine, de ene beter dan de andere.

Ik ben op zoek naar een creatine die goed opgenomen worden. zelf ga ik dextrose toevoegen om zo mijn isuline percentage te verhogen tijdens de iname van creatine. ik weet alleen nog niet wat de sterkste/best opneembare creatine is ofterwijl waar boek je de beste vooruitgang mee als ik zelf dextrose toevoeg. kan iemand mij hierover informeren.
    alvast heel erg bedankt!!!!

greetzzzz
    danny

heb op ergogenics gelezen dat creatine + whey een beter resultaat geeft als creatine + dextrose en creatine zonder iets bij (al is het verschil met deze laatste bijna verwaarloosbaar).

ivm goede creatine kan ik je niet helpen vrees ik, heb het zelf nog nooit genomen

Comment

Qua opneembaarheid is creatine ethyl esther malaat een hele goeie. In moderne stacks zoals NO-explode en NO-excuses zit dat verwerkt!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoewel dat van No-explode nog niet zeker is. Die rechtszaak loopt toch nog?
        Verder is creatine ethyl esther malaat wel een goede hoor.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Creatine Monohydraat met dextrose werkt naar mijn mening beter.

Als je de spieren goed leeg traint, dan hebben ze na je training voeding nodig. Voeding voor je spieren zijn koolhydraten, als je dan Creatine met dextrose inneemt dan gaan die koolhydraten gelijk naar de getrainde spieren toe en nemen de Creatine Monohydraat gelijk mee. Dit heet ook wel doelgericht transport, daarom wordt er ook Creatine Transport geleverd.
          Het bevat o.a Micronized Creatine Monohydraat is veel fijner en wordt nog beter door het lichaam opgenomen.

Daarna voor opbouw en herstel van je spieren, kun Whey-95 Mix gebruiken.

Maar begin eerst met het ene, voor je met het andere begint.
          Voor meer info kun je hier kijken. Body-Food® International

Comment

eeeeej,

Dus als ik een creatine wil waardoor ik veeel meer kracht krijg en uithoudingsvermogen moet ik ethel ester nemen gemixt met dextrose voordat ik ga trainen??

als ik micronized creatine monohydrate neem na dat ik ga trainen dan heb ik NIET die extra kracht en uithoudingsvermogen waar ik het eerste instantie vooor wil gebruiken tijdens de training!!! of is dit onjuist omdat het een kuur is en me spieren dus al opgeladen zijn met creatine

wie adviseert mij?????

gr
            danny
            Last edited by dannyp; 15-01-2008, 12:28.

Comment

Voor zover ik weet moet je zowel creatine gebruiken voor als na de training. Voor om je je spieren echt helemaal vol te laden, en na om ze weer bij te vullen. Daar heb je de volgende training dus weer profijt van.
              Verder zou ik creatine met wei combineren als volgens onderzoek dat inderdaad een beter resultaat geeft. Weet alleen niet welk onderzoek het is, dus ik zou wel nog even wachten op de link en doorlezen of je het wat vind.

@Spectral
              Kun je dus even de link naar het onderzoek plaatsen?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Voor zover ik weet moet je zowel creatine gebruiken voor als na de training. Voor om je je spieren echt helemaal vol te laden, en na om ze weer bij te vullen. Daar heb je de volgende training dus weer profijt van.
                Verder zou ik creatine met wei combineren als volgens onderzoek dat inderdaad een beter resultaat geeft. Weet alleen niet welk onderzoek het is, dus ik zou wel nog even wachten op de link en doorlezen of je het wat vind.

@Spectral
                Kun je dus even de link naar het onderzoek plaatsen?
                Student finds key to help older men bulk up

Het verschil is niet echt heel groot maar is wel bestaande staat erin, maar ik vind dan ook weer artikels die zeggen dat het verschil te verwaarlozen is

Comment

Verhoging van de opname van creatine
                  De gewone creatine monohydraat wordt tegelijk met 40-100 gram
                  maltodextrine, Vitargo of glucose beter opgenomen in de spieren.
                  Insuline is daar verantwoordelijk voor. Het gaat nog beter als er ook
                  nog 20-40 gram eiwit bij komt. Krachtsporters kunnen beter na de
                  training eerst maltodextrine met creatine nemen en een uur later de
                  eiwitten apart.

Het beste is dus in combi met eiwitten en een kh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X