groene thee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• groene thee

Is er een verschil in al die groene thee-merken?? Ik zie er zoveel verschillende in de winkel staan, heb er nu van lipton ...

is 1x per dag een tas voldoende? op de verpakking staat 2x, maar zie het extra nut van 2x niet in.

En op welk moment op de dag innemen? 's morgens het beste? of maakt het niet uit?

Volgens mij maken de merken niet echt uit. Heb er altijd 2 verschillende. Voorheen nam ik een kop bij ontbijt, lunch en avondmaal. Nu neem ik het bij de andere 3 maaltijden. Schijnt goed te werken naast het gebruik van ananasschijven/kiwi's voor de andere 3 maaltijden.

Comment

die van lipton is naar het schijnt rommel, zit zo weinig extract in dat het niet veel uitmaakt.

Best om echt een zak Japanse of Chinese groene thee kopen, met losse bladeren, dat is de echte. Haal je bij Turkse of Japanese winkeltjes. Zoon zak kost nog geen 10 euro en je bent er een half jaar tot een jaar mee zoet.
      the one and only tabata overlord

Comment

Ik heb groene thee van Twinings. Dat is best goeie. Maar je moet er toch rond de 7 koppen per dag van drinken om het effect te geven. Gelukkig dat ik het lekker vind.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Theebladeren zijn inderdaad het beste. Als je niet van thee houdt kun je ook gewoon capsules nemen met het extract.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Groene theebladeren zijn het beste. In Korea ben ik op een plantage geweest de grootste van Asië . En uitraat zo vers van de pers gedronken , een hemels breed verschil met al die groene thee zakjes hier. Ik heb toen daar ook een aantal dozen gekocht.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              die van lipton is naar het schijnt rommel, zit zo weinig extract in dat het niet veel uitmaakt.

Best om echt een zak Japanse of Chinese groene thee kopen, met losse bladeren, dat is de echte. Haal je bij Turkse of Japanese winkeltjes. Zoon zak kost nog geen 10 euro en je bent er een half jaar tot een jaar mee zoet.

dat heb ik ook altijd gehoord dat lipton slecht het afval van de bladeren enzo gebruikt en dat de echte goeie thee word verscheept van engeland en japan. Dus ik denk dat je het, het beste kunt halen bij een japanse zaak.
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Dat lijkt mij ook het beste ja. In de Muscle & Fitness prijzen ze groene thee capsules weer enorm aan vanwege de ultra hoge dosis.

Comment

Macha en sencha groene thee zijn van hoge kwaliteit. Piramide heeft wel aardig goede kwaliteit groene thee.

Supplementen kunnen ook van hoge kwaliteit zijn.

Bedenk ook dat als je groene thee zet dat je niet gelijk kokend water erover heen gooit! Dan gaan meteen de polyfenolen kapot. Je moet de thee zetten bij 80 graden celcius. Op goede thee staat dat ook op de verpakking.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Dat lijkt mij ook het beste ja. In de Muscle & Fitness prijzen ze groene thee capsules weer enorm aan vanwege de ultra hoge dosis.
                    hebben die capsules een specifieke naam en waar kan ik die halen?

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                      hebben die capsules een specifieke naam en waar kan ik die halen?
                      Ik drink zelf liever groene thee dus ik gebruik de capsules nooit. Daarom ken ik ook geen merknamen. Vraag er naar bij de reformzaak of een sportvoedingswinkel.

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
                        Macha en sencha groene thee zijn van hoge kwaliteit. Piramide heeft wel aardig goede kwaliteit groene thee.

Supplementen kunnen ook van hoge kwaliteit zijn.

Bedenk ook dat als je groene thee zet dat je niet gelijk kokend water erover heen gooit! Dan gaan meteen de polyfenolen kapot. Je moet de thee zetten bij 80 graden celcius. Op goede thee staat dat ook op de verpakking.
                        Dat is een nieuwtje dat ik nog niet wist, ga ik eens onderzoeken, de verpakking is bij mij in het japans dus ja... 6 talen is al genoeg.
                        Last edited by Genjuro; 15-01-2008, 21:12.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X