Oud genoeg voor promass complex ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oud genoeg voor promass complex ?

Hallo
    Ik ben Bart ben 17 jaar , ga 4 a 5 keer in de week fitnessen al zo een 4maand lang en doet het graag. Mijn vraag is ben ik al oud genoeg voor promass complex te gebruiken? Omdat er toch ook goede dingen inzitten zoals eiwitten, kholydraten, en wat creatine.
    mvg Barty

Zou het gewoon houden op weishakes. Pas na een jaar ofzo loop je echt tegen plateau's op en dan is creatine een goede aanvulling, mits je er gevoelig voor bent. Tot die tijd groei je zonder wat voor supplement dan ook (op een eiwitshake na dan) al zonder problemen.
    Daarnaast kun je eigenlijk alle voedingsstoffen al wel halen uit je dagelijkse voeding, daar heb je geen gainer voor nodig. Lees eens rond in de sectie voedingsschema's om te kijken wat je kunt verbeteren aan je eigen voor het beste resultaat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je moet nog profiteren van je beginnersgroei zoals we dat hier noemen. Al die supplementen werken pas goed als die groei gestopt is of begint te stagneren.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X