Wat doen NO2 producten precies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doen NO2 producten precies

Plasmajet is wederom een mooi voorbeeld van een nieuw no2 product. Maar wat is nu exact de werking van deze middelen. Ik begrijp dat het voor verwijding van de bloedvaten zorgt en zo voor een grotere pomp door de extra zuurstoftoevoer. Maar heeft iemand wat meer wetenschappelijke info?

Find out what Nitric Oxide is and how Nitric Oxide supplements work.
    Say yes to no - benefits of nitric oxide supplements | Flex | Find Articles at BNET.com

zoiets?
    Last edited by Falstyr; 16-01-2008, 13:48.

Comment

Je mag je naam veranderen in 'wandelende bb-wiki' no prob

edit: beide artikelen bevestigen wat ik zelf al vermoedde. Het focust zich op meer pomp en meer toevoer van essentiele stoffen richting de spieren. Echter als ik stop met gebruik dan ben ik dus die pomp grotendeels weer kwijt. Hoe zit het met de gains? Noemenswaardig? Blijven ze?
      Last edited by ijzer; 16-01-2008, 13:56.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Plasmajet is wederom een mooi voorbeeld van een nieuw no2 product. Maar wat is nu exact de werking van deze middelen. Ik begrijp dat het voor verwijding van de bloedvaten zorgt en zo voor een grotere pomp door de extra zuurstoftoevoer. Maar heeft iemand wat meer wetenschappelijke info?
        Dit is een niet onderbouwend advies

Voor verwijding van je bloedvaten kun ook niacine gebruiken. Alleen als je blokkades hebt dan wordt je mooi rood. Gebruik dan niacinamide dan heb je die bijwerking niet. Combineer het met vitamine E-1000 voor meer zuurstof.

Ik verkoop het niet maar ik gebruik het als ingrediënt, in een supplement dat ik produceer voor een wielerploeg.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
          Dit is een niet onderbouwend advies

Voor verwijding van je bloedvaten kun ook niacine gebruiken. Alleen als je blokkades hebt dan wordt je mooi rood. Gebruik dan niacinamide dan heb je die bijwerking niet. Combineer het met vitamine E-1000 voor meer zuurstof.

Ik verkoop het niet maar ik gebruik het als ingrediënt, in een supplement dat ik produceer voor een wielerploeg.
          Touché voor de eerste opmerking

in welke hoeveelheden moet je niacine gebruiken?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
            Touché voor de eerste opmerking

in welke hoeveelheden moet je niacine gebruiken?
            Begin met 500 mg en kijk hoe je er op reageerd, je kan altijd hoger gaan.
            Wel veel water erbij drinken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X