Cell Mass/BSN flest de boel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cell Mass/BSN flest de boel?

Proces tegen maker van Cellmass, Nitrix en N.O.-Explode (supplementpolice.com) In de bodybuildingsupplementen Cellmass, Nitrix en N.O.-Explode van het supplementenbedrijf Bio-Engineered Supplements & Nutrition (BSN) zit geen CEM3. Dat zeggen twee verontwaardigde Amerikaanse supplementengebruikers die een proces tegen BSN zijn begonnen.
    CEM3 staat voor creatine ethyl ester malate. CEM3 heeft volgens BSN allerlei voordelen boven gewone creatine. Gebruikers zouden geen kramp krijgen en ook geen vocht vasthouden, CEM3 zou beter in staat zijn de maag te passeren, maar gebruikers zouden wel degelijk vooruitgang boeken door CEM3. Een pot Cellmass zou volgens de advertenties van BSN voor achttien procent uit CEM3 bestaan.
    Klopt niet, zeggen Michael Rivera en Dan Abell in hun aanklacht. In de producten van BSN zit niks anders dan ordinaire creatine. BSN zegt dat het patent heeft aangevraagd op CEM3, maar ook dat is niet waar - volgens de aanklacht.
    Het bedrijf heeft de zaak geflest, aldus Rivera en Abell, en moet gedupeerde Amerikaanse consumenten geld teruggeven - als die consumenten tenminste tussen 2003 en nu producten met CEM3 van BSN hebben gekocht.
    En ik heb net een grote pot van 44,- besteld
    Weet iemand hier meer van?

Bron: Ergogenics

Ik had het al eerder gelezen, ben zeer benieuwd.
    Daarom ook Revenge-3 aangeschaft i.p.v. BSN...
    Hou ons op de hoogte,

Raoul.

Comment

We hebben er zelfs een topic over gehad. Verder nog niks van een uitslag gehoord. Denk overigens niet dat het verschil tussen CEM3 en gewone creatine het verschil zal maken tussen een goed of een waardeloos supplement. Wellicht tussen goed en beter, maar ik denk dat het effect wel mee zal vallen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik kwam er pas na het openen van het topic er achter dat het idd al een tijdje loopt dus excuses daarvoor, normaliter had ik de searchfunctie gebruikt.

Er is idd weinig info meer rond de rechtzaak naar buiten gekomen. Toevallig vroeg iemand op bb.com er vandaag nog naar. Ik zal het in de gaten houden.

Comment

heb je wle ervaring met dit product dan als je het niet hebt geprobeert ja dan weet je het ook niet.

Dus eerst proberen dan vragen stellen of het wel een goed product is.

Comment

Eeum laatste bericht is van 23-01-2008 om 18:19. Goeie 11 maand geleden dus
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

dat waren de CEM versies...

nu hebben ze de AVPT lijn... vraag me af of het niet de zeflde bullshit is...
              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

blijft veel te dure rommel..

Comment

Originally posted by Woensdag View Post
                  blijft veel te dure rommel..
                  dat zeker....
                  HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

ik gebruik het nu al weken vind het super spul hoor
                    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

mensen mensen alle suplimenten zijn duur en is rommel maar als het werkt is het toch goed?

bsn vind ik wel goed beter een 10 meer betalen dan goedkope rommel

Comment

Voor deze onduidelijkheid hebben ze de nieuwe AVPT lijn ingebracht.
                        Voorheen was het de CEM3 versie...

Staat ook op de meeste websites vermeld waar je het kunt kopen...
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X