creatine bij verkoudheid?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine bij verkoudheid?

heeej allemaal
    ik had een vraagje over creatine..
    Ik heb net hevig gecarnavald en daar een lekkere verkoudheid en keelpijn aan overgehouden.. Nu is het zo dat het wel minder is maar dat ik nog wel zit met hoesten en een lichte verkoudheid.
    Is het verstandig om nu met creatine te beginnen of toch nog even te wachten?
    Het is overigens creatine monohydraat

MvG Nicky

Originally posted by nickydebeer View Post
    heeej allemaal
    ik had een vraagje over creatine..
    Ik heb net hevig gecarnavald en daar een lekkere verkoudheid en keelpijn aan overgehouden.. Nu is het zo dat het wel minder is maar dat ik nog wel zit met hoesten en een lichte verkoudheid.
    Is het verstandig om nu met creatine te beginnen of toch nog even te wachten?
    Het is overigens creatine monohydraat

MvG Nicky
    Je kan ermee beginnen, das geen probleem, maar zou toch gewoon een paar daagkes uitzieken.

Grtz

Comment

Zou zoiezo uitzieken, en laden kun je dan eventueel doen in je rust. Moet je zelf weten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja de laadperiode duurt ongeveer 4 dagen (hierbij moet je ongeveer vier keer per dag een theelepeltje met creatine (door je drinken gemengd) nemen. Daarna is 1 keer per dag een theelepel voldoende en zul je al wel van je verkoudheid afzijn...
        sport.blogtotaal.nl - > mijn nieuwste hobbie; sporters schrijven over sport!

Comment

geen probleem.
          Maar als je nog niet kan trainen wegens verkoudheid zou ik het even uitstellen.

Comment

ik dan wacht ok nog even tot ik helemaal uitgeziekt bent.. dankjewel voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X