stack4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stack4

hoi, ik heb onlangs n stuk of 40 ouwe stackers gevonden in n lege creatine pot op zolder was allang vergeten dat ik ze nog had, is ongeveer 2 jaar geleden dat ik ze kreeg van n collega (hij hield de helft zelf vandaar die lege pot) nu heb ik vandaag s zo'n cap los gepulkt en wat normaliter bruin poeder moet zijn is nu hard en plakkerig geworden, weet iemand of ik ze gewoon kan eten of gewoon weg moet flikkeren, is op zich wel zonde want het zijn nog die oude, met ephedra dus
    uut grunn!

Zou het risico niet nemen. Efedrine is zoiezo al niet echt onschuldig, en als het van bruin poeder naar hard en plakkerig is gegaan zou ik het risico niet meer nemen. Zeker niet na twee jaar. Zou dan eerder proberen onder de toonbank wat te krijgen als je ze moet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je hebt waarschijnlijk gelijk, maar het blijft zonde he? deze zijn nog uit de tijd dat je ze gewoon in de sportschool kon krijgen, bij nader inzien waren ze misschien ook toen al overdatum, normaal neem ik het niet zo nauw met houdbaarheids data, maar dat plakkerige doet me vermoeden dat er vocht bij gekomen is en dan weet je niet meer wat t doet lijkt me, was het nog gewoon poeder had ik ze gewoon opgekaant
      uut grunn!

Comment

Is inderdaad zonde, maar ik denk ook dat er vocht bij is gekomen, en dan kan het gaan rotten of wat dan ook. En dat risico zou ik zeker niet nemen met iets als efedrine.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X