bestellen in Amerika

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bestellen in Amerika

hoi,
    ik zou graag via deze weg ervaringen en goede adressen horen om supplementen te bestellen in amerika scheeld al gauw 55á60%
    wij hebben in september eiwitten&creatine besteld maar is nog niet aan gekomen is dus alleen de portemonee van die persoon groter geworden
    b.v.d.
    1.84
    102kg
    16%

Ja dat is idd jammer.Hopelijk krijg je het wel anders is het weg gegooit geld.
    Daarom bestel ik ook lieriets in nl dan in het buitenland.

mvgr big boy

Comment

Originally posted by big boy View Post
      Ja dat is idd jammer.Hopelijk krijg je het wel anders is het weg gegooit geld.
      Daarom bestel ik ook lieriets in nl dan in het buitenland.

mvgr big boy

moet zeggen dat je in england goed kunt bestellen binnen 4 werkdagen heb je het thuis

Comment

Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. - plm 50% goedkoper incl. verzendkstn dan de Nederlandse suppwinkels. Duurt wel 1-3 wkn. Loont overigens wel de moeite.

Comment

Originally posted by Riki View Post
          Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. - plm 50% goedkoper incl. verzendkstn dan de Nederlandse suppwinkels. Duurt wel 1-3 wkn. Loont overigens wel de moeite.
          dank je,krijg je ook een code waarmee je jouw bestelling kan volgen

Comment

1fast400 komt tot nu toe ook altijd netjes aan....echter die hyperdrive duurt nu wel erg lang! (meerdere weken)

Comment

bestellen in USA

wat men snel vergeten is dat in de States zitten geen BTW op de producten en als ze aankomen in Nederland, dat de douane dan eist de BTW en Accijns.
              ja je kunt kijken bij de bekende shops in de States en daar bestellen of kijken op Xtra-Shop.
              ik ben de enige die de hele assortiment van Anabolic Xtreme verkopen in Europa en ga de komende tijden veel nieuwe merken en producten invoeren.
              ik zou zeggen"als je toch wilt inkopen in de States, dan doe dat alleen bij de bekende shops en nooit en nimmer op de onbekende shops"
              groeten
              Bernard

Comment

Ik kom terug op mijn 1fast400 verhaal. Het was uiteindelijk 9 dagen. Ik heb in totaal meer dan 50 dingen besteld over de hele wereld (games en supps) en nog nooit hoeven aftikken bij de douane

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X