buikklachten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikklachten

Hallo allemaal,

Na een bijna burn-out heb ik verleden jaar de oorlog verklaart aan het efficiënter sporten en eten.

Ik ben van 88 kilo naar 80 kilo gegaan en sport nu 5x per week. Ik let op me eten, alleen in het weekend (meestal alleen de vrijdag) ben ik wat soepelere qua eten. Een bord patat zal ik dan ook niet mijden.

In den beginne ben ik ook begonnen met zware vitamine pillen:

http://www.positivehealthshop.com/itemdetl.php/itemprcd/VIR-112

Op ten duur kreeg ik last van mijn stoelgang, dit zat enorm vast. Op advies van de huisarts kreeg ik daarvoor een middeltje. Toen ik stopte met deze vitamine pillen hield het probleem direct op.

Een maand of wat geleden ben ik ook begonnen met creatine. Dit sloeg niet goed aan naar mijn gevoel, ben er ook direct mee gestopt. Ik heb wel voldoende water gedronken.

Na het sporten drink ik een post workout shake: 40 g whey, 60 g druivensuiker, lijnzaad, frambozen, magere melk, halfvolle melk.

Geruime tijd heb ik nog steeds last van mijn buik, rechts onder. Het is een soort van beurs gevoel. Afgelopen vrijdag ben ik naar de huisarts gegaan. Ze drukte één keer op een pijnlijke plek in mijn buik, maar daarna kon ze die pijnlijke plek niet meer vinden. Verder hebben we geen concrete afspraken gemaakt.

Ik maak me nog steeds een beetje zorgen.

Hebben mensen hier ervaring mee?

Ik heb sowieso een nieuwe afspraak gemaakt met de huisarts.

Zo iets heb ik ook als ik Shake's neem vorral Krijg ik ook zown gevoel. Het kan komen dat je lactose -intolerantie hebt of door het Stofje Aspartaam of zo iets da took buik klachten kan veroorzaken zo iets hoorde ik.

Su6 kerel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X