Weight of Lean gainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight of Lean gainer?

Ik zat te kijken op een site waar je supplementen kan bestellen en die boden Mammoth aan en bij de beschrijving stond een veelgestelde vraag van of Lean Gainer niet beter is, nou heb ik toen gekeken bij de omschrijving van Lean gainer op die site en daar stond dat Lean gainer vooral voor het aankomen van 'droge spiermassa' is en weightgainer dus ook een beetje een vetlaagje geeft.

Maar nu vraag ik me af of dit wel echt zo is, want ik zou het perfect vinden om toch aan te kunnen komen en ook nog is alleen met droge spiermassa aangezien ik half juli rond de 7-8% wil zitten en nu op de 11% zit maar eigenlijk nog wel eventjes wil groeien voordat ik mezelf droog ga werken. Ik weet dat het opzich bad timing is maarja daar valt niks meer aan te doen.

Dus heeft iemand ervaring met Lean gainer? En als iemand toevallig nog ervaring heeft met True Mass van NO geloof ik zou ik het ook graag horen aangezien mijn vriend me vertelde dat dat nog beter als Mammoth is.

pure spiermassa kan je alleen ontwikkelen door zwaar te trainen en goed te eten. Dat je hierbij wat extra vet aanzet is clean onvermijdelijk. Dus dat je met die lean gainer geen vet aanzet zou ik maar vergeten

Comment

Ja ok daar ging ik op zich ook al van uit maar iig dat de hoeveelheid vet dan misschien nog minder is of iets dergelijks.

Comment

ik zou gewoon mammoth nemen als je verder een goed voedingsschema hebt zul je snel aankomen(spiermassa) misschien met een beetje vet maar dat werk je wel weg als je droog wil wworden.
        een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Ja heb het nu ook besproken met een bodybuilder store in de buurt en die vent raadde me ook mammoth aan dus dat ga ik dan maar halen

Comment

Zou eerst kijken naar je normale voeding. Doorgaans kun je echt makkelijk je kcal wel uit normale voeding halen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja opzich wel maar dat kost me te veel moeite Ik vind een shakie lekker makkelijk en vaak vergeet mn ma genoeg of het juiste voedsel te kopen en dat zit ik weer eens zonder dus vind ik dit een makkelijke en veilige manier om het perfect te doen. (Ik weet het, koop je eigen voedsel dan :P Maarja ik ben daar niet goed in met mijn ADD en vergeet het nog vaker)

Comment

Als je 1x per week meegaat en zorgt dat ze dan alles koopt heb je nergens last van hoor. En verder is het jouw beslissing hoor, uiteraard, maar uiteindelijk lijkt het me beter om voor vast voedsel te kiezen dan voor shakes als je de keus hebt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou hier eens naar kijken .. Complex Carb Gainer.

René
                  René
                  XXL Nutrition
                  www.xxlnutrition.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X