Verzuring in Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verzuring in Schouders

Me schouders zorgen altijd voor problemen. Zodra ik Incline Press/Militairy Press doe verzuren me schouders aan het einde van de eerste set al. Bij andere oefeningen heb ik daar geen last van. Nu was het zo dat toen ik een tijdje creatine gebruikte die verzuring weg was en ik meteen 10kg meer bij me presses kon pakken.

1. staat creatine bekend om spierverzuring tegen te gaan? o.O
    2. is er een ander product dat dit (wel) doet?

Crea zorgt er voor dat je langer meer kracht kan geven en sneller weer meer kracht kan geven.

Ben je aan het kuren met AS??
    Heb je je goed opgewarmt?
    Heb je 1 of 2 dagen er voor zouders getraint>?
    Who's the Chef

Comment

1.Geen Kuur
      2.Mag hopen dat na borst oefeningen en zooi me schouders wel opgewarmt mogen zijn.
      3.Nee, eerder 9 dagen er voor

Comment

Probeer eens dumbellpresses, of anders kortere sets. Probeer eens Waterbury's opzet wat betreft sets: 8x3.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

creatine gaat inderdaad (volgens mij) de spierverzuring tegen. Je kan met crea langer doorgaan heh en meer kilo's tillen (als je er gevoelig voor bent). Ik ga zelf ook weer beginnen over 2 en een halve week. Succes
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Probeer eens dumbellpresses, of anders kortere sets. Probeer eens Waterbury's opzet wat betreft sets: 8x3.
            DB of BB maakt op zich niet uit. Zodra ik Incline of vol omhoog press dan voel ik de verzuring. Zal 5x5 proberen om te zien of dat werkt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              DB of BB maakt op zich niet uit. Zodra ik Incline of vol omhoog press dan voel ik de verzuring. Zal 5x5 proberen om te zien of dat werkt.
              Als dat niet werkt maak ze dan gewoon nog korter. Eventueel tot singles aan toe. Hoop dat het helpt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X