virus gehad errug ziek geweest en nu errug veel kracht verloren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• virus gehad errug ziek geweest en nu errug veel kracht verloren

ik heb 5 dagen ruim 40 dagen koorts gehad nou ben ik een week voor dat ik ziek werd gestopt met hmb en creatine nu ben ik veel kracht verloren maar het jammere van het verhaal is dat ik nu niet weet of het is dat ik gestopt ben met de supplmenten of dat het komt door de griep iemand enige ervaring hiermee ? met ziektes als griep en dan errug terug gevallen waren ?

Het is voornamelijk de griep geweest. Maak je geen zorgen, je kracht komt binnen 3 a 4 weken weer terug. Mits je natuurlijk weer goed eet en traint.
    Je supplementen kun je weer gewoon in gaan nemen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

thx is wel giga wat ik qua kracht ben verloren zeg maja keihard trainen weer

Comment

Die sups geven je hooguit een krachttoename van tussen de 5 en 10% wat je meer verloren bent zal dus niet daar door komen. Na een week niet trainen door bv. griep duurt het bij mij een week of 3 tot ik weer mijn oud krachtniveau heb en ga ik in de week daarna er soms zelfs iets overheen.

Comment

Het duurde bij mij 5 weken eer ik weer op mijn oude niveau terug was gekomen. Geduld is eenschone zaak. Het komt echt terug, als je maar geduld hebt.

Comment

klote man, en maak je niet te druk.. een paar weken en je bent weer op niveau

Comment

Gewoon weer lekker opbouwen. Kan zelfs zijn dat het je helpt om door plateaus heen te gaan. Mijn ervaring is dat ik na 2 weken met een split weer op volle sterkte terug ben, zowel qua gewicht als qua kracht.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Gewoon weer lekker opbouwen. Kan zelfs zijn dat het je helpt om door plateaus heen te gaan. Mijn ervaring is dat ik na 2 weken met een split weer op volle sterkte terug ben, zowel qua gewicht als qua kracht.
                wat bij mij altijd helpt is vitamine C. Ik eet sochtends altijd 2 sinaasappels en neem ook elke dag Davitamon multivitamine (houd je weerstand ook goed op pijl)

succes ermee!

Comment

neem indd nu vitamince c iedere dag moest van me moeder :$ ach moeders he

Comment

Ik sluit me aan bij de rest. Even goed die griep kwijtraken en daarna gewoon goed eten. Dan rustig je training oppakken en komt het helemaal goed.

Je lichaam heeft nu nog wat naweeen van de griep en daardoor presteer je minder.

PS kiwi's bevatten nog meer C dan sinaasappellen

Succes!

Comment

Citroenen en grapefruits nog meer. En rode paprika's en rode pepers nog meer!

Comment

Kiwi's zijn zoieso vitamine Bommen!!!
                        Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Citroenen en grapefruits nog meer. En rode paprika\'s en rode pepers nog meer!
                          De meeste vitamine C- vind je in groene paprika\'s. Smaakt goed samen met een stukje kaas en een pepertje zonder zaadlijst.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X