Hulp bij weight gainers!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij weight gainers!!

Hallo.

Ik ben een jonge van 20 jaar en weeg zon 62 kilo.
    Nu heb ik mij laten vertellen dat je via weight gainers snel wat kilos kunt aankomen.
    Nu is het zo dat ik bijna niet sport en best een stevige roker ben.
    Ik wil niet dat ik na wat weightgainers alleen een dikke buik krijg en van die vettieten haha.
    Daardoor een paar vragen:

Is het voor mij verstandig om te beginnen met weight gainers?
    Hoeveel kom ongeveer aan met weight gainers?
    Verspreid het zich extra vet etc over heel je lichaam?
    Ik wil er wel bij gaan sporten maar de vraag is hoeveel ik moet sporten wil het een goed resultaat leveren?

Alvast bedankt!!

Je moet gewoon fanatiek beginnen met krachttraining, dan de rest van je voeding op orde brengen, en dan pas weightgainers overwegen. Als je begint met weightgainers zonder dat je sport zul je vooral vet aanzetten. Lees de trainings en voedingsstickies eens.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Re:

En als ik dan krachttraining zou gaan doen hoeveel moet ik dan trainen wil ik snel resultaat?
      En al zou ik meteen beginnen met trainen en weight gainers is dat ook niet verstandig?

Comment

minimaal 3x per week.

die weightgainers kun je beter achterwegen laten, eet veel kwark, vlees, eieren, kip, kalkoen, brood pasta's froente en fruit en je hebt meer resultaat dan dat je weightgainers gaat gebruiken.

suc6 ermee
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Originally posted by Luuk1987 View Post
          En als ik dan krachttraining zou gaan doen hoeveel moet ik dan trainen wil ik snel resultaat?
          En al zou ik meteen beginnen met trainen en weight gainers is dat ook niet verstandig?
          Er is geen snel resultaat in deze sport, je moet het echt willen en de inzet ervoor hebben.

Je zult toch wel inzet moeten hebben, en doelen gaan vaststellen.

Verder moet je leren hoe je lichaam werkt optimale rust, voeding etc.

Verder lijkt mij kappen met roken ook een hele goede optie!

Comment

Ga sporten, vooral krachttraining doen, volg een voedzaam dieet, blijf bij de frietboer vandaan en kap met paffen. O ja, en matig je alcoholgebruik. Saai..maar wel effectief.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ga sporten, vooral krachttraining doen, volg een voedzaam dieet, blijf bij de frietboer vandaan en kap met paffen. O ja, en matig je alcoholgebruik. Saai..maar wel effectief.
              op dit soort momenten ben ik blij dat ik nooit begonnen ben met roken en alcohol ... alleen helaas van die frietboer, maar ja.. je kan niet alles hebben!
              An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

De frietboer zou eigenlijk alleen een vergunning mogen hebben als ie recht naast de hartkliniek zou zitten. gefrituurt voedsel is regelrechte troep!
                Bovendien vind ik de smaak niet eens lekker.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  De frietboer zou eigenlijk alleen een vergunning mogen hebben als ie recht naast de hartkliniek zou zitten. gefrituurt voedsel is regelrechte troep!
                  Bovendien vind ik de smaak niet eens lekker.
                  Ik lust wel een patatje hoor en trouwens gefrituurde garnalen mmmmmm

Comment

Als ik wil junken eet ik liever pannekoeken of roomijs.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X