Weight Gainers idee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight Gainers idee?

Hallo,
    Ik ben een 19-jarige jongen en heb nog al veel moeite met eten. Ik ben 1m80 en weeg 61 kilo, maar als ik tegen iemand zeg dat ik 61 kilo ben gelooft niemand me. Ben erg mager maar zal wel zware botten hebben dan.
    Zoals ik al zei heb ik veel moeite met genoeg eten. Ik lust ook veel dingen niet en eten is voor mij sowieso echt puur een verplichting.
    Maar ik houd wel erg van sporten...Ik voetbal 1 a 2 keer in de week, tennis 1 keer in de week en vaak ook nog 1 keer fitness.
    Waar ik de energie vandaan haal om dat te doen snap ik zelf eigelijk ook niet.
    Maar blijf dus wel heel mager hierdoor...of word zelfs nog magerder.

Is een weight gainer als Mammoth of zo dan een goed idee?
    En zitten er nadelen/bijwerkingen aan?

Kan gebruikt worden zonder echte nadelen. Geloof wel dat er betere te krijgen zijn. Zou toch proberen eerst wat te doen aan je normale voeding.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je de dagelijkse voeding niet aanpast, heeft niet ene weightgainer zin en is het weggegooid geld. Kijk hier eens rond er worden genoeg adviezen aangereikt, profiteer van de kennis van anderen.

Comment

Sluit me bij de rest aan. eerst goed eten!

Comment

Meng gewoon Brinta met whey en melk en eventueel nog wat dextrose dan heb je zelf een weightgainer gemaakt die een stuk beter is.

Comment

Geen enkel supplement kan de werking van voeding vervangen...enkel versterken.
            De normale voeding moet eerst volledig op orde zijn wil je met supplementen aan de gang gaan. Je voeding bepaald voor 90% hoe je er uit ziet want je bent wat je eet.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Okee daar zal ik dan maar weer es mee aan de slag gaan
              Bedankt voor de reacties

Heb ook ooit ergens dacht ik een product gezien om eetlust op te wekken of zoiets? Weet iemand hier meer van?

Comment

ja volgens mij heet dat black hole ofzo, te verkrijgen op BodyStore.nl, Sportvoeding en afslankproducten

zo heb je ook producten die de honger wegnemen: handig tijdens de cut
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik gebruik zelf MammoetH en door het gebruik ben ik aangekomen, hindert niets met een paar schepjes zit je snel op 800 kalorien, + de benodigde goede vetten..beter wat dan niets zou ik zeggen, lust je niet zo veel eten is dit een eerst optie natuurlijk, daarnaast kun jeje zelf aanleren beter of anders te eten zodat je het wel lust.
                  Ik zat eerst onder de 4% vet, na een week op 6% door MammoetH!

Comment

Bleh Weight Gainers...Moet dan denken aan een maat die mager was, ingevallen gezicht, at veel te weinig, had moeite met veel eten...was zo erg dat hij maagklachten had en niemand (zelfs de huisartsen niet, maar goed dat zegt weinig tegenwoordig) die wisten wat er was.

Hij wilde aan de Weight Gainers waarop mijn reactie was: "verspild geld". De kosten van zo'n pot kun je 2 weken fatsoenlijk boodschappen mee doen waar je veel meer aan hebt.

Kijk het is goed dat je eten als een "Verplichting" ziet. Je moet immers eten naar dat wat je lichaam nodig hebt. Als je gaat eten voor eten gaat het bij de meeste mensen fout. En omdat je al lange tijd een bepaald eetpatroon zit kan je het gevoel hebben niet te kunnen eten. Ik zie eten als een aspect van de sport die nog zwaarder valt qua discipline en uitvoering dan de daadwerkelijke training zelf. En ik zeg het tegen iedereen die begint met: "ik kan niet eten als ik net wakker ben" of dat soort nonsens. Dan is het hard maar dan is het: "Bek houden. Jij wilt resultaat en dan ga je maar leren te eten. Het wordt vanzelf makkelijker. Als je het niet bevalt val mij dan niet lastig om je te helpen".

Dus om weer bij het punt terug te komen. Ga een fatsoenlijk eetschema opzetten en ga je er aan houden hoe moeilijk het ook is. Zoals Ophaler zegt heeft een supplement de mogelijkheid je voeding te ondersteunen. Het heet niet voor niks suplement en niet wondermiddel. Woopie dat er voldoende vetten en 800kcal in zit, maar als je op let heb je ook nog andere voedingstoffen nodig in 800kcal.

Die maat van me dacht trouwens ook dat hij al veel at, maar toen het op papier was gezet bleek het nog minder te zijn dan mij met toen nog 1400kcal. Nu vreet hij de normale hoeveelheid voor zijn doen met 2900kcal en een andere maat 3600kcal, maar ze komen wel aan zonder weight gainer. En als hun dat kunnen kan iedereen dat. Zelfs de grootste ecto.

Comment

Volgens mij was de quote zo:
                      "Eat when the clock tells you to eat. If you're not hungry, force feed yourself. If you can't, don't do this sport". Het was in ieder geval iets in die richting.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X