probolic sr 12 hour protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probolic sr 12 hour protein

is dit een goed supplement of niet?
    iemand al gebruikt?

Prosportvoeding.nl - Probolic SR (MHP)

wil graag jullie mening weten over dit supplement.

wil het eigenlijk gaan aanschaffen, wanneer ik me halve pot stacker w op heb
    en wou dit op niet trainingsdagen gaan nemen, en op trainingsdagen gewoon stacker w.

lijkt mezelf een goed product.
    het is alleen een beetje weinig eiwitten per 100gr namelijk maar 60 gr, maar wel eiwitten die 12 uur werken.

let me know
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Als ik je site probeer te laten loopt IE vast, dus kan daar even niet kijken. Is er uitgelegd hoe ze de eiwitten op laten nemen over een tijdsspanne van 12 uur, terwijl casseïne, het traagste eiwit voor zover ik weet, er 7 over doet? Zelfs al staat er iets geniaals bij, van mij zou het het predikaat dubieus krijgen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Als ik je site probeer te laten loopt IE vast, dus kan daar even niet kijken. Is er uitgelegd hoe ze de eiwitten op laten nemen over een tijdsspanne van 12 uur, terwijl casseïne, het traagste eiwit voor zover ik weet, er 7 over doet? Zelfs al staat er iets geniaals bij, van mij zou het het predikaat dubieus krijgen.
      Er staat weinig geniaals bij hoor, het is een productomschrijving van niks.

Maar zelfs al klopt het wat ze zeggen van die 12uur vind ik het nut ervan nog twijfelachtig. Hoeveel eiwit moet je wel niet tot je nemen om je lichaam voor 12 uur voldoende te voorzien. Om over een gelijkmatige afgifte nog maar niet te spreken.
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Probolic-SR

Probolic-SR
        12-uurs eiwitten!

“PROBOLIC-SR is het meest Spieropbouwende eiwit ter wereld”-Muscular Development (Toonaangevend Amerikaans fitness magazine)
        Aan de bovenstaande uitspraak valt nauwelijks nog iets toe te voegen… Iedere kracht sporter weet dat proteïne nodig is voor spieropbouw en herstel. Iedere kracht sporter weet ook dat een normale eiwit shake het lichaam voorziet van eiwitten voor een periode van 2 tot 3 uur.
        Dat is nu voorbij, dankzij de Time release Technologie van Probolic-SR worden spieren nu maar liefst 12 uur voorzien van eiwitten.
        Waar normaal Whey eiwit stopt gaat Probolic-SR door.
        In de onderstaande grafiek valt te zien hoe Probolic-SR normale eiwitten op lange termijn de baas zijn.

Probolic bevat namelijk een speciale mix van 3 eiwitsoorten die daarnaast zo bewerkt zijn dat ze maar liefst 12 uur lang actief zijn! Dus 12uur lang is het lichaam in een maximale spieropbouwende fase en wordt er geen spiermassa afgebroken.

VOORDELEN
        *Bevat meer Glutamine, Arginine en BCAA’s dan andere eiwit shakes
        *Probolic wordt gedurende 12 uur verteerd
        *Unieke mix van verschillende eiwitten
        *Het ideale eiwit voor het slapen gaan
        *Zeer anabolisch & anti-catabolisch
        *Perfect op ieder tijdstip
        *Lekkere volle smaak

Welke smaken heeft Probolic-SR ? Probolic-SR is verkrijgbaar in de volgende overheerlijke smaken:
        Cookies and Cream
        Banana Cream
        Vanilla
        Chocolade

INGREDIENTEN

Probolic eiwit mix:
        Supro- Soja eiwit Isolaat. Deze bron van eiwitten heeft een enorm hoog gehalte aan Glutamine, L-Arginine en BCAA's – onmisbare aminozuren bij de bevordering van spieropbouw!
        Calcium Caseinaat. Afkomstig van melk eiwitten, wordt dit eiwit zeer langzaam verteerd. Daarnaast heeft het zeer sterke anti-catabole eigenschappen (tegen spierafbraak.) MHP gebruikt een zeer hoogwaardig calcium caseinaat extract dat optimaal bewerkt wordt.
        Whey Eiwit. Het meest bekende en door sporters gebruikte eiwit ter wereld. Whey Eiwit wordt zeer snel en makkelijk opgenomen en verteerd. Ideaal om snel de stikstof balans van het lichaam omhoog te gooien (spieropbouw.)
        BCAA’s: (Valine, Leucine en Isoleucine). Deze aminozuren (vooral Leucine) stimuleren rechtstreeks de eiwitsynthese (het eiwit aanmaakproces), waardoor de -voor spier opbouw- benodigde aminozuren beter door het lichaam verwerkt en aangeleverd kunnen worden. Recent onderzoek laat ons ook zien dat deze aminozuren een direct effect hebben op het voorkomen van de afbraak van spiereiwitten (onafhankelijk van het hormoon insuline in dit proces).
        Essentiële vetzuren: CLA, MCT Olie, Borage Olie, Lijnzaad Olie, Omega-3 vetzuren. Goede vetten zijn essentieel voor onze gezondheid en spieren. Probolic bevat daarom een uitgekiende mix van de belangrijkste essentiele vetzuren. Dit zijn dus vetten die niet alleen gezond zijn, maar ook vet verbranden en spiermassa opbouwen!
        Micro-Feed Technologie: Het geheim van de unieke werking van Probolic. Deze technologie werd in de medische wereld ontwikkeld. Het zorgt ervoor dat de eiwitten van Probolic gedurende een periode van maar liefst 12 uur verteerd worden. Daarnaast zorgt Micro-Feed Technologie er voor dat nagenoeg 100% van de Probolic eiwitten opgenomen worden door de spieren. Maximale spieropbouw en minimale spierafbraak dus!
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Ik had duidelijk de link naar extra info over het hoofd gezien!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
            Ik had duidelijk de link naar extra info over het hoofd gezien!
            kan gebeure, maar lijkt het jou een goed supplement of zeg je van waardeloos troep??
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Zou gewoon voor casseine gaan voor het slapengaan. Denk dat je als die eiwitten daadwerkelijk over 12 uur gespreid worden, je te weinig functioneel kunt opbouwen in die tijd. Daarnaast heb je met casseïne eigenlijk maar een uur zonder, en dat is nog wel goed ook, dan kan je lichaam de cortisol op gaan bouwen die je nodig hebt om uit je nest te rollen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Zou gewoon voor casseine gaan voor het slapengaan. Denk dat je als die eiwitten daadwerkelijk over 12 uur gespreid worden, je te weinig functioneel kunt opbouwen in die tijd. Daarnaast heb je met casseïne eigenlijk maar een uur zonder, en dat is nog wel goed ook, dan kan je lichaam de cortisol op gaan bouwen die je nodig hebt om uit je nest te rollen.
                ik heb niet gezegt dat ik het voor het slapen ga gebruiken, eet dan al 400gr magere kwark.
                wou het om 20:30 gaan nemen, omdat ik hier eigenlijk mijn stacker w heb, maar dat is vooral whey protein en daar heb ik weinig aan.
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                  ik heb niet gezegt dat ik het voor het slapen ga gebruiken, eet dan al 400gr magere kwark.
                  wou het om 20:30 gaan nemen, omdat ik hier eigenlijk mijn stacker w heb, maar dat is vooral whey protein en daar heb ik weinig aan.
                  Ah op die manier. Dan zou ik het zeker niet doen. Zou dan ook wat kwark nemen, of 100gr kipfilet of als je aan het bulken bent wat nootjes. Als je echt verknocht bent aan een shake zou ik gaan voor casseïne of een andere mix.

sigpic

Comment

Is een goede proteine.

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                      kan gebeure, maar lijkt het jou een goed supplement of zeg je van waardeloos troep??
                      Het lijkt me geen slecht product, maar er zijn zat alternatieven met een betere prijs/kwaliteitverhouding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X