supplement om af te vallen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supplement om af te vallen?

Kan iemand mij een goede supplement aanraden om te helpen om droger en strakker te worden en te blijven? Gewoon om de laatste kilo af te houden. Zeg alsjeblieft niet dat ik stakkers moet gebruiken. Ik vind ze veels te eng. Het hoeft niet perse een supplement te zijn, eten of kruiden kan ook!

Originally posted by tiger View Post
    Kan iemand mij een goede supplement aanraden om te helpen om droger en strakker te worden en te blijven? Gewoon om de laatste kilo af te houden. Zeg alsjeblieft niet dat ik stakkers moet gebruiken. Ik vind ze veels te eng. Het hoeft niet perse een supplement te zijn, eten of kruiden kan ook!
    Nee stakkers moet je zeker niet gebruiken. Hoewel ik ook wel stakkers ken die helemaal niet eng zijn, maar dat is een ander verhaal. Kijk eens onder de rubriek afslanken, daar is genoeg te vinden.

Comment

@ Fanatic
      Hahahaha.

@ Tiger
      Visolie. Bakken visolie. Zorg wel voor een goede kwaliteit visolie, lijkt me niet dat je zin hebt in een overdosis zware metalen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je kan ook alles in pam gaan bakken scheelt je ook weer wat kcal.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Zou zelf geen supps gebruiken. ALs je veel wilt afvallen of op gewicht wilt blijven moet je het in je voeding zoeken.
          Ik zou pas supps gebruiken als je al droog staat maar nog wat scherper wilt worden...

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

strakker

Hallo allemaal,

Groetjes Mania
            Last edited by GeneralIx; 10-03-2009, 19:39.

Comment

zeg gewoon dat je dat zelf verkoopt!!

Comment

Zo'n bump met reclame hoeft hier dus echt niet.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X