Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo te zien werkt het onderwerp wel, want heb veel reacties!

Ik blijf bij mijn punt, suplement vind ik onzin, dezelfde hoeveelheid kan je ook uit voeding halen. Ik heb nog nooit die suplementen gebruikt en 't heeft aardig effect. Het is gewoon een kwestie van goed eten, goed rusten en goed trainen.

Het zijn allemaal vehalen die je wordt aangepraat, omdat ze er omzet in willen verdienen. Ik wil niet zeggen dat het niet help, ik zeg alleen dat je alles wat in die shakes zit uit voeding kan halen en dat ik daarom die shakes onzin vind.

Je kan net zo groot worden, zonder dát. En de kans dat je dikker word (vet) is kleiner. Het is zelf wat je wil. Maar met alle respect, ik waardeer de reacties en julie meningen. Ik wil niet overkomen als iemand die 't beter weet, maar in dit geval geef ik mijn gelijk.

Gr. Daniel

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
      Zo te zien werkt het onderwerp wel, want heb veel reacties!

Ik blijf bij mijn punt, suplement vind ik onzin, dezelfde hoeveelheid kan je ook uit voeding halen. Ik heb nog nooit die suplementen gebruikt en 't heeft aardig effect. Het is gewoon een kwestie van goed eten, goed rusten en goed trainen.

Het zijn allemaal vehalen die je wordt aangepraat, omdat ze er omzet in willen verdienen. Ik wil niet zeggen dat het niet help, ik zeg alleen dat je alles wat in die shakes zit uit voeding kan halen en dat ik daarom die shakes onzin vind.

Je kan net zo groot worden, zonder dát. En de kans dat je dikker word (vet) is kleiner. Het is zelf wat je wil. Maar met alle respect, ik waardeer de reacties en julie meningen. Ik wil niet overkomen als iemand die 't beter weet, maar in dit geval geef ik mijn gelijk.

Gr. Daniel

prima dat het voor jou werkt alleen je bagetelliseerd het in het algemeen. ten eerste heb je gelijk dat een goede voeding de basis is, maar zeker niet alle supplo's zijn onzin. het is ook een aanvulling en zeker funktioneel als bijvoorbeeld mensen vegetariër zijn of niet alles uit hun voedingspatroon kunnen halen. ook zijn suplementen funktioneel voor herstel en of bij ziekte of daar weer herstel van.

suplementen zijn AANVULLINGEN! geen vervanging van voeding!

Waar bij jou de voeding funktioneel is kan weer een suplo funktioneel zijn bovenop de voeding van een ander die niet alles uit zijn of haar voeding haald en ja..., je hebt ook gelijk dat er in die industrie geldtrekkers zijn maar ook daarin kan je niet alles over 1 kam scheren. Proffesionele sporters en amateurs gebruiken idem suplo's.., ook gasten die niet gesponserd het ligt eraan wat je doel is en wat je wil. Ik respecteer je mening maar persoonlijk ben ik een voorstander voor effectieve suplementen! en ik vind ze zeker effectief! creatine, b-complex, amino's of whey bijvoorbeeld

Ik zeg niet dat je helemaal ongelijk heb maar tis een beetje kort door de bocht geredeneerd van je. Doe research voordat je met je mening komt op dit gebied maar bagetelliseer het niet is mijn advies! GRTZ!
      Last edited by FENDER; 03-06-2008, 21:50.
      Hijs fijn!

Comment

ok..vraag je naar jou

het lichaam maakt van nature ook zijn eigen creatine..
        creatine is ook in voedsel te vinden

WAAROM!!! neemt bijna iedere bodybuilder creatine in

het zeggen dat ze ermee sneller groter willen worden is een foute antwoord
        heel makkelijk vraag

je kunt al je eiwitten uit voeding halen dat zeker...
        neem aan dat je een normaal leven hebt..en door je grote lichaam heb je voedingstoffen nodig....Neem aan dat iedereen hier werkt en of naar school gaat... als je logies nadenkt..waarom worden shakes geintroduceert denk jij dat men vroeg in de ochtend opstaat om al hun 6 maaltijden klaar te maken voor de heledag

bovendien als je klaar bent met trainen..en je eet duurt het minstens een uur voordat je lichaam begint met verteren..eiwit shakes worden tog wel sneller opgenomen..maar dit wist je tog al?

idd je topic werkt wel voor reactie..maar als je alleen maar reactie wilt kun j e ook een topic openen met als title sodaar wilt aandacht bijvoorbeeld!!

en verder heb ik nog 1 laaste ding toetevoegen

tip:
        als zoveel mensen zo tegen je reageren..denk je niet dat er iets niet klopt ^^

Comment

het klopt dat het ook in je voeding zi,t maar als je dat allemaal moet gaan eten ben je wel een stuk langer bezig dus ik denk dat het ook gemakzucht is.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Meen dat het een citaat van KIR is dat ik zo ga aanhalen, maar suplementen kunnen wel degelijk hun nut hebben. "er is een verschil tussen een hoeveelheid die werkt, en een hoeveelheid die optimaal is". En dat eerste zul je makkelijk bereiken met voeding alleen, voor het tweede kunnen sups heel handig zijn. Zie jij bijvoorbeeld maar eens 6gram vitamine C per dag uit je normale voeding te halen. Lijkt me knap als je daar een voorstel voor hebt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geen zorgen 2 kilo sinaasappels zou kunnen helpen. En misschien wat zeep daar zit ook vitamine c in, gewoon in de blender.

Comment

Sodaar, lieverd, honnepon, lekkere vochtzak van me: je hebt gelijk.
                Probleem is alleen dat zoals jij eet je nooit genoeg binnen krijgt(getuige je voedingsschema)

Ik moet zowa het viervoudige van een normaal persoon eten aan voedingswaarde om aan mijn stoffen te komen, en daar kom jij dus bij lange na niet.

Case closed.
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Meen dat het een citaat van KIR is dat ik zo ga aanhalen, maar suplementen kunnen wel degelijk hun nut hebben. "er is een verschil tussen een hoeveelheid die werkt, en een hoeveelheid die optimaal is". En dat eerste zul je makkelijk bereiken met voeding alleen, voor het tweede kunnen sups heel handig zijn. Zie jij bijvoorbeeld maar eens 6gram vitamine C per dag uit je normale voeding te halen. Lijkt me knap als je daar een voorstel voor hebt.
                  ABSOLUUT!

@Nex- lekker alternatief toch... zeep en sinaasappelen in je blender ik vind m wel goed hihi...
                  Hijs fijn!

Comment

Originally posted by erikv View Post
                    Sodaar, lieverd, honnepon, lekkere vochtzak van me: je hebt gelijk.
                    Probleem is alleen dat zoals jij eet je nooit genoeg binnen krijgt(getuige je voedingsschema)

Ik moet zowa het viervoudige van een normaal persoon eten aan voedingswaarde om aan mijn stoffen te komen, en daar kom jij dus bij lange na niet.

Case closed.
                    hahahah ik ga helemaal stuk om jou erik

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Geen zorgen 2 kilo sinaasappels zou kunnen helpen. En misschien wat zeep daar zit ook vitamine c in, gewoon in de blender.
                      En dan zeker even boven de blender masturberen voor de eiwitjes?
                      En Sodaar, ik voeg me bij Erik. Met dat eetschema van jouw kun je toch niet aan je behoeftes komen? Maar goed, je 'gaat er goed op', zo zeg je zelf.
                      Mja, we zullen wel met een genetic-god te maken hebben.

Comment

Dat is nog niet eens zo'n gek iedee, goede tip.. al blijft het zinloos aangezien wat eruit gaat er weer in komt. Kan je net zo goed binnen houden...

Comment

Originally posted by UpRising View Post
                          .
                          Die zullen dan toch van iemand anders moeten komen
                          Normaal is die hoeveelheid eiwitten verwaarloosbaar, maar bij hem is da bijna een complete maaltijd

Edit: ik zie ze daar ook helemaal gaan boven die blender: papa, stel broertjes en vrienden! "kom jongens, hij moet groeien!"
                          Last edited by erikv; 03-06-2008, 22:55.

Comment

Hahahaha, briljant! Word een hele familyhappining met die blender dan!
                            Maar jullie hebben gelijk, was wel een dom foutje van mij
                            Maar elke keer als ik een topic van hem lees lijkt mijn I.Q. te dalen, zo blijft er niks van over

Comment

Originally posted by UpRising View Post
                              Hahahaha, briljant! Word een hele familyhappining met die blender dan!
                              Maar jullie hebben gelijk, was wel een dom foutje van mij
                              Maar elke keer als ik een topic van hem lees lijkt mijn I.Q. te dalen, zo blijft er niks van over
                              Lachen is gezond Zie dat als compensatie

Comment

Had ergens gelezen dat afwasmiddel ook wel eens goed vol is met vitamine c. Met name die je voor de gewone afwas gebruikt in de keuken. Wellicht nog een mooie toevoeging voor in de blender. Heerlijk, sinaasappels, ehhm wat melk van de vriende, zeep, afwasmiddel.. je kan er eventueel nog wat aardbijen in pleuren voor de smaak, kan me er bij voorstellen dat je anders niet de lekkerste shake hebt.

Uprising

Dat zal het waarschijnlijk wel zijn ja, dat is ook de reden waarom ik nog meer onzin dan normaal post.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X