Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Had ergens gelezen dat afwasmiddel ook wel eens goed vol is met vitamine c. Met name die je voor de gewone afwas gebruikt in de keuken. Wellicht nog een mooie toevoeging voor in de blender. Heerlijk, sinaasappels, ehhm wat melk van de vriende, zeep, afwasmiddel.. je kan er eventueel nog wat aardbijen in pleuren voor de smaak, kan me er bij voorstellen dat je anders niet de lekkerste shake hebt.
    Maar het reinigt je wél diep van binnen

edit: das geen vocht; dat is schuim B-b-b-b-bubbels
    edit 2: geen sixpack, maar schuimblokken
    Last edited by erikv; 03-06-2008, 23:06.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Had ergens gelezen dat afwasmiddel ook wel eens goed vol is met vitamine c. Met name die je voor de gewone afwas gebruikt in de keuken. Wellicht nog een mooie toevoeging voor in de blender. Heerlijk, sinaasappels, ehhm wat melk van de vriende, zeep, afwasmiddel.. je kan er eventueel nog wat aardbijen in pleuren voor de smaak, kan me er bij voorstellen dat je anders niet de lekkerste shake hebt.

HAHAHA., dan word je zeker als leuke bijkomstigheid ook goed droog van de afwasmiddel met zijn ontvettende werking., woehoe vitamine c shot + een burner!
      Hijs fijn!

Comment

ik denk dat et em dat toch wel is, want hij is ineens van van 12,5 % naar 10,1 gegaan in een paar dagen tijd
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

woow damn..en ik dacht dat ik het al snel deed met keto...mischien ga ik zijn methode proberen..not =)

Comment

Ik wist het, ik ben een genie, heb het top secret info over hem kunnen onthullen.

Antwoord is simpel! Wil je droog op een wedstrijd komen? Geen tesosteron of fatburners nodig! Afwasmiddel bij de aldi helpt je om verder te komen...
            Edit: Binnenkort maar eens proberen..

Comment

Ok ik heb dus geleerd om idd te masturberen boven de blender met zeep.
              Wordt weer druk vanmiddag

Comment

zie het als een multivit training meteen ^^

Comment

als jullie het nou een maandje uittesten.
                  en dan verslag brengen hoe droog je bent enzo dan kan ik het mischien ook gaan doen
                  good luck!
                  Calisthenics / Street workout

Comment

we krijgen in ieder geval na elke post van daniel allemaal de groeten van hem wel aardig.

maar goed ik gebruik dus supplementen omdat ik het niet red om alles uit mijn voeding te halen en heb berekend dat met het werk dat ik op vrijdag van 0700-1800 verzet, + fitness erna ik zeker een heel brood moet wegstouwen en dan nog niet aan alle juiste voedingswaarde zou komen. daarom dus wat shakes erbij, omdat het aankomen nu eindelijk wel een beetje op gang komt.

Comment

@ Sodaar

Lengte:
                      1. 77 m.

Gewicht:
                      69, 5 kg. (nieuw gewicht vanaf 03-06-2008)

Vetpercentage:
                      10, 2% (Atletisch) (= ondergewicht)

Met deze stats begrijp ik je frustraties, je bent immers te licht bevonden.
                      Daarnaast kan jij eten wat je wilt als kok, alleen lukt het daar niet helemaal mee.

Je geeft een beoordeling over voedingssupplementen, terwijl je ze nimmer hebt gebruikt dat blijkt uit je stats. Immers als je baggervet van shakes zou worden, dan zou je vetpercentage veel hoger zijn geweest.

Post eens opnieuw als je 80 kilo weegt met een vetpercentage van 10%, dan zul je wel serieus worden genomen.

Succes....

Comment

klets die is recht voor zen raap...
                        Who's the Chef

Comment

Vreemd dat ik dit als niet mod moet zeggen, maar er wordt te veel op de man gespeeld.

Comment

with all do respect...ik denk dat hij hetzelf doet... en hij wilt reacties? geeft hij zelf aan

Comment

Ik denk dat hij er zelf om vraagt. Overigens had ik het daarnet meer over die vitamine c grap, hahaha.

Maar even serieus... hij geeft aan dat voedingssuplementen geen nut hebben. Je kan alles uit je normale voeding halen... prima! Echter als je naar zijn voedingsschema kijkt... daarnaast blijft hij ook nog eens volhouden dat wat wij zeggen niet klopt en dat je toch lekker z'n gang gaat toch vraagt hij om advies. Een eigenwijze eet bij de mac psycho bedoel je?

Als hij nou serieus op de advies van de wat meer ervaren mensen omging (heb het niet over mezelf)... dan zou die wel eens normale reacties kunnen krijgen, vind het niet zo gek dat er hier allemaal onzin reacties komen te staan aangezien dit een onzin topic is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Vreemd dat ik dit als niet mod moet zeggen, maar er wordt te veel op de man gespeeld.
                                Er wordt redelijk op de man gespeeld, maar zodra je topics opent met loze kreten die worden weerlegd en die weerlegging dan tegengaat met een algemene wijsheid "het is voor iedereen anders" dan vraag je er mijns inziens ook om. Of je opent een topic en luistert, of je houdt je mond en blijft bij je standpunt. Wil niet zeggen dat je alles maar moet overnemen, maar blind vasthouden aan onwetenschappelijke beweringen terwijl ze worden weerlegd getuigt niet van een noemenswaardig iq.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X