Totale onzin die suplementen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    tja echt onzin wederom, gister weer creatine gebruikt, heb toch echt weer iets meer lopen drukken dan normaal, of het zit flink tussen mijn oren maar het werkt toch echt. en ik heb een half jaar stil gestaan op 65 kilo en ben nu toch ff met weightgainers naar 68 gesprongen. hang nu weer ff stil maar moet mijn normale voeding wat zien aan te passen.
    geen supplementen gebruiken die zijn onzin!!! gewoon elkedag 1 kilo biefstuk eten heb je creatine

vanaf nu in dit topic is sups gebruiken een no-no

Comment

kilo kogelbiefstuk is 15 eu ofzo? alsof ik daar geld voor heb, en teveel roodvlees kreeg je weer kanker van ofzo keer gelezen of vergroot iig de kans op

Comment

zeg dat tegen sodaar!!

alles is uit voedingtehalen ja zeker...maar als je logies bij nadenkt sodaar =)

@Posseltje
        juiste antwoord die ik zocht ^^

Comment

Geloof me als ik geld had om elke dag zoveel biefstukken te eten dan had ik dat gedaan... bijna niks is lekkerder.

Maar goed... Sodaar zal waarschijnlijk wel genoeg geld hebben voor zulke dingen echter zijn voedingsschema is meer dan ruk.

Comment

hahaha.., ja nex, ik geloof dat ie stiekem van de klanten meesnoept van wat hij bereid aan maaltijden....

Een kok van 19 jaar die zo goed verdiend dat hij dagelijks zo veel biefstuk naar binnen kan werken hihihi nou dan werkt ie zekers in een restaurant met een 5 sterren nominatie en staat ie in het Michelin boekje vermeld als topkok... en staat ie binnenkort in een bekend programma met bekende sterren

Nee daar nogaltijd hoe goed ook je voedingstoestant als krachttrainer/ bodybuilder is.., je kan never nooit écht alles uit je voeding halen. Dan moet je wel wat suplementeren. Kan niet anders en ik ben benieuwd over een paar jaar als hij een beetje stilstaat wat ie dan doet.... suplementen, kuurtje, etcetera........ herziet hij dan zijn mening??
            Last edited by FENDER; 06-06-2008, 09:03.
            Hijs fijn!

Comment

nouja ik zie het bij mijzelf al, ik red op moment niet om 6 keer per dag te eten, maarja als je als kok druk bent , heb je ook geen tijd om te eten, heb een tijdje in de horeca gewerkt in een grieks restaurant, als afwasser dan wel maargoed, die kok at om 4 uur en om 11 uur had hij eindelijk weer wat rust in de kont om rustig wat giros en baklava voor zichzelf te maken.

maargoed als je echt ALLES uit je voeding kan halen.. respect.

Comment

tja echt onzin wederom, gister weer creatine gebruikt, heb toch echt weer iets meer lopen drukken dan normaal, of het zit flink tussen mijn oren maar het werkt toch echt. en ik heb een half jaar stil gestaan op 65 kilo en ben nu toch ff met weightgainers naar 68 gesprongen. hang nu weer ff stil maar moet mijn normale voeding wat zien aan te passen.
                Creatine is een supp wat je dagelijks moet gebruiken en geen 'instant-effect' oid heeft. Helemaal als je niet aan laden doen wordt het effect geleidelijk aan merkbaar.

Tussen de oren dus

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  Creatine is een supp wat je dagelijks moet gebruiken en geen 'instant-effect' oid heeft. Helemaal als je niet aan laden doen wordt het effect geleidelijk aan merkbaar.

Tussen de oren dus
                  Maar zelfs in dat geval heeft een sup dus zin.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zit aan de creatine die geen laadtijd heeft. en ik merk het zichtbaar, heb lichte adhd dus misschien in combo daarmee,

Comment

its al in the mind i think....

ook met een Creatine esther moet je en bepaalde spiegel behalen wil je wat resultaat hebben...

Creatine is voor sommige mensen effectief maar niet na een iname of binnen 24 uur. Je lichaam moet er zich toch op instellen.

Ik heb er wel baat bij maar niet binnen 24 uur...
                      Hijs fijn!

Comment

hmm oke, misschien moet ik dan toch eens dan ook op niet trainingsdagen nemen

Comment

Posseltje

Je moet creatine ook altijd op niet trainingsdagen innemen...

Comment

hmm oke, misschien moet ik dan toch eens dan ook op niet trainingsdagen nemen
                            7 dagen in de week nemen. (pak alleen wel je verplichte 4 tot 6 weken geen creatine)

Comment

HAHAHAHAHAHA!

@ topic starter:

JE kop zegt me al genoeg !
                              Harry Potter met een Winstol only kuur en na 1 week zeggen dat sups onzin zijn en dat jij
                              jaren lang 5 kilo vlees eet per dag.

... close topic maar, nutteloos dat soort mensen.
                              Last edited by Darthsoula; 10-06-2008, 17:04.

Comment

je hebt wel veel respect voor andere mensen en gezien de tijd dat je hier rondkijkt, nog niet echt recht van spreken. maargoed je hebt wel gelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X