Welke creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke creatine?

Is er iemand die mij een bepaald soort creatine kan aanraden? welk merk? en waar?

Ik gebruik verder geen supps, had tijdje geleden creatine en dat werkte goed! merkte het snel,, alleen had mini potje.. en was geloof ik niet eens zo best spul volgens velen...

Iemand een goed merk een goede aanrader?

Creatine Monohydraat. Maakt niet uit welk merk. Als je er op reageerd kun je andere creatines gaan proberen. Als je er niet op reageerd weet je dat je het geld niet hoeft te verspillen aan anderen.

Comment

ik ben zelf geen voorstander van mono omdat het vocht vasthoud

Comment

Niet bij iedereen, maar bij sommigen zeker. Omwille van de prijs zou ik overigens wel eerst monohydraat proberen.

Comment

mijn doel is vooral veel spiermassa te creeeren, ik weet niet wat ik onder vochtvasthoudend moet verstaan.. Is dit ook een opgeblazen gezicht waardoor je er dikker uit komt te zien?

Zijn er nog andere supps die jullie me aanraden voor veel spiermassa? ook nog merken die jullie me aanraden buiten welk soort creatine?

Ik ben ong 1,90 lang weeg 95kg en heb een bodyvet van 18%, moet dus een boel afvallen dus eiwit proteine heeft denk ik weinig zin..

Comment

proteine is nog altijd belangrijker dan creatine...

Comment

Originally posted by olivieros View Post
              mijn doel is vooral veel spiermassa te creeeren, ik weet niet wat ik onder vochtvasthoudend moet verstaan.. Is dit ook een opgeblazen gezicht waardoor je er dikker uit komt te zien?

Zijn er nog andere supps die jullie me aanraden voor veel spiermassa? ook nog merken die jullie me aanraden buiten welk soort creatine?

Ik ben ong 1,90 lang weeg 95kg en heb een bodyvet van 18%, moet dus een boel afvallen dus eiwit proteine heeft denk ik weinig zin..
              Ik raad je eerst aan je flink in te lezen.

Te beginnen met het boek 'burn the fat, feed the muscle'. Serieus: als je die info in de praktijk kan toepassen ben je ontzettend ver.

Comment

ikzelf heb nu cristal c van revolutions das lekker makkelijk zit in capsules en of het echt werkt kan ik je nog niet zeggen ben net begonnen,suc6

Comment

Gebruikte vroeger altijd dymatize heb nu NO xplode die bevalt ook prima.
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X