Zeer complete weightgainer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeer complete weightgainer gezocht

Mijn tante heeft het beroerde nieuws gekregen dat ze in haar hele lichaam kanker heeft (borst, lever, botten en lymfeklieren). De chemo start morgen en het wordt zwaar. Mijn vader heeft bij radiotherapie gewerkt en weet uit ervaring dat eten daarna erg moeilijk wordt en wil daarom dat ik voor haar een weightgainer bestel om sondevoeding te voorkomen of iig zo lang mogelijk uit te stellen.

Welke is een beetje compleet qua vitamines, goede kh, en prijs?

Originally posted by Kevf View Post
    Mijn tante heeft het beroerde nieuws gekregen dat ze in haar hele lichaam kanker heeft (borst, lever, botten en lymfeklieren). De chemo start morgen en het wordt zwaar. Mijn vader heeft bij radiotherapie gewerkt en weet uit ervaring dat eten daarna erg moeilijk wordt en wil daarom dat ik voor haar een weightgainer bestel om sondevoeding te voorkomen of iig zo lang mogelijk uit te stellen.

Iedergeval beterschap met je tante kerel,heb dit voor mijn opa ook gedaan toen hij die schijt ziekte had.
    heb toen heele zwaare antioxidanten,en weightgainer van universal genomen,voelde zich wat sterke naar enkele dagen.heb geen hoge verwachtingen ,dit is gewoon ondergrond.sterkte ermee.
    voor prijzen ,zou ik je adviseren spreek sakurakilla eve aan .

Comment

U kunt hier eens naar kijken.
      Body-Food® International

Dit product is speciaal ontwikkeld voor niet sporters.

Voeg daar een multivitaminen bruistablet aan toe, daar zit meer in dan er toegevoegd mag worden aan een weightgainer.

Sterkte toegewenst.

Comment

Originally posted by GNARF View Post
        U kunt hier eens naar kijken.
        Body-Food® International

Dit product is speciaal ontwikkeld voor niet sporters.

Voeg daar een multivitaminen bruistablet aan toe, daar zit meer in dan er toegevoegd mag worden aan een weightgainer.

Sterkte toegewenst.
        poep jij nou eens op met die schit van je, daar groeit en kip nog niet een van.bruis tabletjes hahahha

Comment

Super veel sterkte kerel.
          Is het nog wel te redden?

Weet wat je mee maakt hmijn broertje is net een 2 weken klaar met zijn gemokuren.
          De trek en de wil om te eten is compleet weg constant en de heledag en nacht door zwaar misselijk.
          Mijn broer was zijn hele smaak kwijt.
          Na/tijdens de 1ste kuur kon hij alleen nog tostie's weg krijgen en gevulde koeken.
          Na zijn 2de kuur was het alleen maar pudding broodjes enz enz

Hoop dat ze de gainer weg kan krijgen.

In mijn ogen lijkt de prijs in zo een geval totaal onbelangrijk maar goed dat is mijn mening.

Neem anders even contact op met bodyenfitschip.nl misschien dat hun een goed advies kunnen geven
          Who's the Chef

Comment

Het spijt mij te moeten constateren dat u respectloos omgaat, met het leed van anderen. Leest u nog eens goed wat de ts vraagt en waar het om gaat.
            Als u daar niet mee om kunt gaan, kunt u beter geen commentaar geven.
            Dan veroorzaakt u alleen meer leed, dan iets ondersteunends voor de ts.

Comment

wow mensen geen Bodyfooddiscussie hier, GNARF reageert gewoon netjes en wenst me ook sterkte. Hij staat duidelijk achter de producten van BF en dat is zijn goed recht.

Bruistabletten kunnen voor chemopatienten zeker een erg nuttige toevoeging zijn. De vitaminebehoefte is bij dergelijke patienten dusdanig hoog dat timereleased niet altijd een goede keuze is (zo vaak ook bij zwangere vrouwen).

@Been: natuurlijk zal prijs niet de doorslaggevende factor zijn, maar niemand in onze fam zwemt rondjes in het geld

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Mijn tante gaat het overigens waarschijnlijk niet overleven en het wordt meer een kwestie van rekken

edit:

help!

Body en Fit Shop

te veel keuze
              Last edited by ijzer; 25-06-2008, 10:09.

Comment

Originally posted by GNARF View Post
                Het spijt mij te moeten constateren dat u respectloos omgaat, met het leed van anderen. Leest u nog eens goed wat de ts vraagt en waar het om gaat.
                Als u daar niet mee om kunt gaan, kunt u beter geen commentaar geven.
                Dan veroorzaakt u alleen meer leed, dan iets ondersteunends voor de ts.
                Je lijkt wel een bot, die automatisch antwoord geeft. Of een automatische antwoord brief die je opstuurt naar iemand... Doe is normaal, beetje je sponsor of eigen producten promoten, terwijl het hier om een serieuze zaak gaat.

OT:

Als eerste, veel succes en sterkte toegewenst in deze zware periode voor jou en je familie. Zoals al is aangeraden zou je even sakurakilla moeten pm'en, hij weet hier wel raad mee. Maar je zegt dat je een beetje op de prijs wil letten? In deze situatie ligt de prioriteit niet bij de prijs toch?

Edit: Net je reply gelezen, ik zou even wachten op sakura.

Comment

Met het V-diet leef ik op de weightgainer van xxl en doet het goed genoeg in mijn ogen.

Comment

Je lijkt wel een robot, die automatisch antwoord geeft. Of een automatische antwoord brief die je opstuurt naar iemand... Doe is normaal, beetje je sponsor of eigen producten promoten, terwijl het hier om een serieuze zaak gaat.

Is dit in uw ogen wel serieus:
                    Op dinsdag 17 juni 2008 jl. is mijn vrouw geopereerd aan borstkanker, haar gehele borst is geamputeerd plus de poortwachtersklier is weggehaald.

Hieraan vooraf was zij erg afgevallen en had zij weinig weerstand. Door o.a het aanbevolen product te gebruiken in combinatie met een multivitaminen bruistablet en normaal eten is zij weer aangekomen in gewicht. Ook nu gebruikt zij deze combinatie nog en valt zij niet terug in gewicht.

Daarom beveel ik de ts deze combinatie aan, uit eigen ervaring. Dat heeft niets te maken met een product promoten, maar met ervaring uitwisseling.
                    Misschien heeft die tante en vele anderen, er ook baat bij.

Als u deze info niet serieus vind, of af doet van dat zal wel, dan nodig ik u uit om mij een pm bericht te zenden. Dan kan ik u mijn adres geven, zodat u het zelf mag aanschouwen of ik de waarheid spreekt.

Bij deze serieuze zaak hoop ik dat u voortaan respectvoller, zult overkomen
                    naar mij en anderen toe.

Comment

wow mensen geen Bodyfooddiscussie hier, GNARF reageert gewoon netjes en wenst me ook sterkte. Hij staat duidelijk achter de producten van BF en dat is zijn goed recht.

Bruistabletten kunnen voor chemopatienten zeker een erg nuttige toevoeging zijn. De vitaminebehoefte is bij dergelijke patienten dusdanig hoog dat timereleased niet altijd een goede keuze is (zo vaak ook bij zwangere vrouwen).

@Been: natuurlijk zal prijs niet de doorslaggevende factor zijn, maar niemand in onze fam zwemt rondjes in het geld

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Mijn tante gaat het overigens waarschijnlijk niet overleven en het wordt meer een kwestie van rekken

edit:

help!

Body en Fit Shop

te veel keuze

Ik zou ze gewoon ff bellen kerel, ze kunnen je waarschijnlijk wel advies geven.

Kut te horen dat het waarschijnlijk om rekken gaat.
                      Leef met je mee kerel
                      Who's the Chef

Comment

tis ook echt een kutsituatie. Ze is geestelijk al niet zo sterk, verder gescheiden en twee kids, één van 10 en één van 13. Dank je voor het medeleven. Zal ze idd even bellen

Comment

Jezus, klote bro. Veel sterkte! Dorian Yates schijnt een hele goede weightgainer te hebben, maar die is dan wel weet wat prijziger dan de meeste. Wellicht via je 1fast400 dat het meevalt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X