Creatine gecombineerd met weightgain en HMB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine gecombineerd met weightgain en HMB

Hallo allemaal,

ik heb een vraag over creatine gebruik met een weightgainer en hmb,

Momenteel train ik zo'n 7 maanden 3 a 4x
    per week.
    Waarvan 3 maanden onder begeleiding van personal trainer (check-up 1x in 6 weken).
    Mijn doel is om massa te verkrijgen.
    Ik ben niet echt stevig gebouwd ik ben geen ectomorph maar ben wel 1,87 lang en weeg 79,4 met een vetpercentage van ik meen 13,1%
    Helaas ben ik de afgelopen 3 maanden niet of nauwelijks aangekomen mijn vetpercentage is wel gedaald en dit is op foto's ook te zien bierbuikje is verdwenen.
    Ik probeer elke dag 3x te eten lunch -diner - avond, en drink gemiddeld zo'n 2,2 liter crystal clear zonder bubbels.
    Ik heb een lopend beroep in hotel loop ik elke dag zo'n 6 uurtjes op en neer.

Mijn vraag is dan ook als volgt;

zal ik baat hebben bij het gebruik van de creatine met weightgain en hmb en zo ja
    zijn er mensen met een soortgelijke situatie die mij hun resultaten kunnen vertelen.
    Natuurlijk begrijp ik dat iedereen anders is en dat supplumenten bij iedereen anders werken maar goed dan kan ik deze opmerkingen meenemen in het feit om de produkten te kopen of niet.

groeten dennis
    rules are ment to be broken

Je eet 3x per dag? Vreemd zeg dat je niet aankomt...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Je eet 3x per dag? Vreemd zeg dat je niet aankomt...
      Ja hé, jou zou toch zeggen dat is toch wel redelijk normaal, om 1 kg aangekomen te zijn de afgelopen 7 maanden al is het droge massa? Ik snap er helemaal niks van... Heb je ook nog advies/suggesties?

bedankt Dennis

Comment

Ja heel vreemd idd.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ja heel vreemd idd.
          ja hé, ik dacht zelf 2x per dag een shake te nemen en zodoende aan 5x per dag te komen maar goed dan moet ik er wel baat bij hebben, in de vorm van wat massa het liefst droog.

heb jij nog een suggestie?

bedankt Dennis

Comment

Vreemd, heel vreemd dat je niet zwaarder wordt door maarliefst DRIE! ja, 3 keer per dag te eten....

Maar goed, nu even ontopic:

Denis, probeer eens wat vaker (meer) te eten. 3 keer eten per dag is natuurlijk leuk en aardig voor 'normale' mensen, maar als je massa wil, moet je toch echt meer eten. Shakes zijn geen vervangende maaltijden, is alleen maar aanvulling op je eten, dus als je 3x eet, vul je niets aan. Begin eerst maar eens met vaker eten.

Comment

Haha, stelletje pestkoppen
              Kerel, ga eens proberen om 6x per dag te eten.
              Bereken ook even je dagelijkse behoefte, en ga daar boven zitten. Om zeker te weten dat je genoeg binnen krijgt om daadwerkelijk te groeien.

Comment

Zo'n 5 a 6 x eten, berekenen had ik al gedaan volgens berekening moest ik aan
                de 3500 kcal komen per dag zodoende dacht ik met 2 shakes daar over heen te komen.
                Of werkt het niet op deze manier?

Bedankt he stelletje grappenmakers!

:-)

Comment

Kwam je met die 3 maaltijden per dag dan aan de 3500 kcal? Want dat moeten dan wel 3 flinke maaltijden zijn geweest zeg!
                  Met de wheightgainer kun je misschien over de 3500 kcal komen, maar lukt je dat niet door voedselmaaltijden toe te voegen? Ik zou liever zien dat je toch wel aan zo'n 5 'echte' maaltijden komt, en dan 1x weightgainer.

Comment

Originally posted by UpRising View Post
                    Kwam je met die 3 maaltijden per dag dan aan de 3500 kcal? Want dat moeten dan wel 3 flinke maaltijden zijn geweest zeg!
                    Met de wheightgainer kun je misschien over de 3500 kcal komen, maar lukt je dat niet door voedselmaaltijden toe te voegen? Ik zou liever zien dat je toch wel aan zo'n 5 'echte' maaltijden komt, en dan 1x weightgainer.
                    Nee ik had berekent dat ik op een dag zo'n 2000 a 2100 kcal binnen krijg met alles erbij inbegrepen.

En ik kan niet de hele dag eten ivm werk
                    en ik heb gewoonweg geen trek.
                    Zodoende 2 shakes, dit is dus wel mogelijk om mijn doel te bereiken?
                    Zijn er nog nadelen aan verbonden om het met creatine en HMB te combineren?

wederom bedankt

Dennis

Comment

wat je moet doen

luister dan,inderdaad moet je beginnen met min 5 maaltijden per dag,mooiste zou zijn 6 x.

Sochtonds bij ontbijt om 10:00uur

-joghurt met muscli -min 2 broodjes kip/kalkoen
                      -1 broodje met pindakaas en denk erom,altijd bruin brood
                      -banaan zitten veel vezels in die heb je nodig
                      -shake

12:30/13:00 lunch 18:00/18:30 avond eten (pre workout)

-4 broodjes met kip/kalkoen -gewoon lekker veel eten niet bang zijn om
                      of vis zoals bijv tonijn/zalm om te eten,zolang je niet te vet eet.
                      rauw vlees zoals bijv,filet of
                      ossenworst
                      -1 banaan

nu heb je 4 maaltijden gehad die belangerijk zijn om te verdelen over de dag.

je hoeft natuurlijk niet precies dit aan te houden,maar de opties die ik je geef zijn belangerijk om te groeien en aan te komen,uit de opties die ik noem haal je allemaal eiwitten en koolhydraten,en de bananen zeker niet vergeten.

dan krijg je de training,na de training is heel belangerijk om gelijk weer je voeding stoffen aan te vullen in je lichaam,al de maaltijden die je gegeten hebt voor de training heb je op die dag al verwerkt door al dat geloop van je haha.

na de training is belangerijk om je snelle suikers weer ana te vullen die je door je training hebt verbruikt.

begin na de training dus met:21:00 23:00 voor het slapen gaan
                      -fruit,appel,sinasappel,banaan -joghurt met muscli
                      -shake

dit zijn de 6 maaltijden op een dag.

het lijkt allemaal zo veel en onmogelijk,je hoeft daraom ook niet precies alles aan te houden mara wat het allerbelangerijkste is is dat je om de 2 uur blijft eten zoals ik dat nu heb verdeelt,dit is mijn eet schema.

om de 2 uur eten en zorg dat je maaltijden koolhydraten en eiwitten rijk zijn.
                      bananen zijn goed om aan te komen samen met je weightgainer en proteine shake.

succes ermee.

Comment

Gast je zegt dat je 3500Kcal nodig hebt, en je eet er maar 2000-2100 lijkt me idd sterk dat je dan überhaupt wat aankomt. zo val je juist af, en niet normaal veel ook, je zit echt verschrikkelik laag onder je ADH. Ik ben aant cutten en moet 2600 hebbe en ik zit op 2100. Das ongv de max, zonder dat het een crash-dieet wordt genoemd. Dat is mij iig verteld (500Kcal onder het ADH is max), als je de sticky's gelezen had had je dit geweten. als je graag aant wilt komen. Moet je 6x perdag eten, en dan zo zorge dat je tussen de 300-500Kcal boven je ADH komt. Zo kan je aardig wat Gainen.

Of je daar WeightGainer voor nodig hebt das aan je zelf. Ik wens je veel suc6

//edit: Toen zag ik dat iemand me voor was :P,
                        Laatste vraag: waar wil je dan creatine voor gaan gebruike? die snap ik niet echt.
                        DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Originally posted by patrio4real View Post
                          luister dan,inderdaad moet je beginnen met min 5 maaltijden per dag,mooiste zou zijn 6 x.

Sochtonds bij ontbijt om 10:00uur

-joghurt met muscli -min 2 broodjes kip/kalkoen
                          -1 broodje met pindakaas en denk erom,altijd bruin brood
                          -banaan zitten veel vezels in die heb je nodig
                          -shake

12:30/13:00 lunch 18:00/18:30 avond eten (pre workout)

-4 broodjes met kip/kalkoen -gewoon lekker veel eten niet bang zijn om
                          of vis zoals bijv tonijn/zalm om te eten,zolang je niet te vet eet.
                          rauw vlees zoals bijv,filet of
                          ossenworst
                          -1 banaan

nu heb je 4 maaltijden gehad die belangerijk zijn om te verdelen over de dag.

je hoeft natuurlijk niet precies dit aan te houden,maar de opties die ik je geef zijn belangerijk om te groeien en aan te komen,uit de opties die ik noem haal je allemaal eiwitten en koolhydraten,en de bananen zeker niet vergeten.

dan krijg je de training,na de training is heel belangerijk om gelijk weer je voeding stoffen aan te vullen in je lichaam,al de maaltijden die je gegeten hebt voor de training heb je op die dag al verwerkt door al dat geloop van je haha.

na de training is belangerijk om je snelle suikers weer ana te vullen die je door je training hebt verbruikt.

begin na de training dus met:21:00 23:00 voor het slapen gaan
                          -fruit,appel,sinasappel,banaan -joghurt met muscli
                          -shake

dit zijn de 6 maaltijden op een dag.

het lijkt allemaal zo veel en onmogelijk,je hoeft daraom ook niet precies alles aan te houden mara wat het allerbelangerijkste is is dat je om de 2 uur blijft eten zoals ik dat nu heb verdeelt,dit is mijn eet schema.

om de 2 uur eten en zorg dat je maaltijden koolhydraten en eiwitten rijk zijn.
                          bananen zijn goed om aan te komen samen met je weightgainer en proteine shake.

succes ermee.

ok, ik ga ermee aan de slag ik spreek jullie over een week of 6 over de resultaten

allemaal bedankt voor de info
                          ook jullie grappenmakers

dennis

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X