Supps site

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supps site

Iemand op de hoogte of zoiets al bestaat? Al dan niet in het Engels. Denk aan een site waarin mensen alle mogelijke soorten supplementen kunnen reviewen en die automatisch in een mooi lijstje verwerkt worden. Soort van consumentenbond achtig iets.

Zou het zo snel niet weten

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Volgens mij bestaat zoiest nog niet.

Supps worden wel ge-reviewed op ergogenics.net en supplemen****************ch.com

Maar niet echt naar hun werking, is ook moeilijk want wat voor de een werkt werkt voor de ander niet (echt).

Comment

Staat in een ouwe muscle-fitness echt een heel erg uitgebreid stuk over supps en de werking ervan. Echt een heel informatief stukje als ik hem een keer weer vind zal ik hem scannen en erop zetten maar kan je nu alvast zeggen dat alleen creatine,glutamine en eiwitshakes verreweg nummer 1,2 en 3 staan. De rest is allemaal veel te weinig onderzoek naar gedaan en komt wat er naar gedaan is erg slecht uit het onderzoek.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Scannen en posten

Greets...

Comment

Helemaal eens met Curiosio!

Nooit weg dat soort publicatie's zeker als het een beetje fatsoenlijk onderbouwd is.

Comment

ik zat meer te denken aan een site waar iedereen supps kan reviewen en een rating kan geven, enige probleem is dat niet iedereen alles test en dus de vergelijkingswaarde enigzins lastig is te bepalen.

Comment

Zou heel mooi zijn zo`n site..

Greets...

Comment

zou niet al te moeilijk zijn om te bouwen, zal wel ff mee spelen, mensen die geinteresseerd zijn of willen meedoen kunnen me toevoegen aan msn [email protected]
                  ideaal zou zijn een deal te maken met de supplementenboeren op internet dat je door kan klikken en zodra mensen daar hun supplementen bestellen wij gespekt worden zodat de bandbreedte eruit wordt gehaald.

Comment

Doe niet aan msn ben er een tijd geleden mee gestopt.
                    Werd een beetje teveel allemaal..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X