Hallo forumers,
Ik ben een beginnende fitnesser,na lang te hebben getraind van alles een nog wat.(taekwando,kickbox) enc.
was ik 4/5 jaar helemaal gestopt met sporten.dus moet ik alles van 0 beginnen.
Ben vanmezelf met erg brede schouders hoge borsten.
heb nu 3 dagen getraind voel me borsten al opkomen.alleen heb ik erge spierpijn.
Nu wil ik een goeie start maken. na 3 dagen te hebben gerust. ga ik maandag a.s weer 3/4 dagen trainen(week).
Wat is nou de beste product om voor in het begin te gebruiken zonder bijwerkingen.Shakes/creatine om na 1 jaar resultaat te kunnen zien.
wil namelijk op vakantie volgend jaar.
Heb zelf ook een trainings schema nodig met de bij behoorende eetschema?
wil alles rustig op schema trainen dat alles goed afloopt zonder blessures natuurlijk waarbij ik me hele leven lekker kan trainen.
Volgende producten via internet:
Creatine + Glutamine
Creatine + Weightgainer
Creatine + Whey Protein
Ultimate Mass Stack
Skin Bursting Stack
Endo-Stim + Insu-Stim
Revolutions Stack
Budget Mass Stack
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt leden,
Groeten
Y-style
22jaar
1.80-78KG
Ik ben een beginnende fitnesser,na lang te hebben getraind van alles een nog wat.(taekwando,kickbox) enc.
was ik 4/5 jaar helemaal gestopt met sporten.dus moet ik alles van 0 beginnen.
Ben vanmezelf met erg brede schouders hoge borsten.
heb nu 3 dagen getraind voel me borsten al opkomen.alleen heb ik erge spierpijn.
Nu wil ik een goeie start maken. na 3 dagen te hebben gerust. ga ik maandag a.s weer 3/4 dagen trainen(week).
Wat is nou de beste product om voor in het begin te gebruiken zonder bijwerkingen.Shakes/creatine om na 1 jaar resultaat te kunnen zien.
wil namelijk op vakantie volgend jaar.
Heb zelf ook een trainings schema nodig met de bij behoorende eetschema?
wil alles rustig op schema trainen dat alles goed afloopt zonder blessures natuurlijk waarbij ik me hele leven lekker kan trainen.
Volgende producten via internet:
Creatine + Glutamine
Creatine + Weightgainer
Creatine + Whey Protein
Ultimate Mass Stack
Skin Bursting Stack
Endo-Stim + Insu-Stim
Revolutions Stack
Budget Mass Stack
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt leden,
Groeten