Welke creatine of Shake voor een beginnende trainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke creatine of Shake voor een beginnende trainer?

Hallo forumers,

Ik ben een beginnende fitnesser,na lang te hebben getraind van alles een nog wat.(taekwando,kickbox) enc.
    was ik 4/5 jaar helemaal gestopt met sporten.dus moet ik alles van 0 beginnen.

Ben vanmezelf met erg brede schouders hoge borsten.
    heb nu 3 dagen getraind voel me borsten al opkomen.alleen heb ik erge spierpijn.

Nu wil ik een goeie start maken. na 3 dagen te hebben gerust. ga ik maandag a.s weer 3/4 dagen trainen(week).

Wat is nou de beste product om voor in het begin te gebruiken zonder bijwerkingen.Shakes/creatine om na 1 jaar resultaat te kunnen zien.
    wil namelijk op vakantie volgend jaar.

Heb zelf ook een trainings schema nodig met de bij behoorende eetschema?
    wil alles rustig op schema trainen dat alles goed afloopt zonder blessures natuurlijk waarbij ik me hele leven lekker kan trainen.

Volgende producten via internet:
    Creatine + Glutamine
    Creatine + Weightgainer
    Creatine + Whey Protein

Ultimate Mass Stack
    Skin Bursting Stack
    Endo-Stim + Insu-Stim
    Revolutions Stack
    Budget Mass Stack

Kan iemand mij hierbij helpen?
    Alvast bedankt leden,
    Groeten
    Y-style
    22jaar
    1.80-78KG

Even verplaatst. Begin eerst maar eens met fullbody en alleen met wei/visolie/vitamines. Lijkt me stukken beter.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat bedoeld men met Fullbody?,(gehele lichaam trainen?) is dat wel genoeg om spiermassa op te bouwen?

Comment

Het beste is inderdaad beginnen met fullbody, gedurende een aantal weken alle spiergroepen aanspreken bij elke training of in split om er geleidelijk aan terug in te komen. En rustig aan met de gewichten en de reps!! Heb ik ook gedaan gedurende 6 weken na lang niet meer te trainen (2 jaar, daarvoor 4 jaar fitness/BB). Anders ga je kapot van de spierpijn en maak je meer stuk dan waar je begonnen bent. Best eerst effe de spieren terug de tijd geven om te wennen aan wekelijkse training en dan kun je langzamerhand spiermassa beginnen opbouwen. Ben nu terug sinds 1 maand serieus aan het trainen na 6 weken opbouw. Sups die ik neem zijn multivits/omega3 en whey instant/protein 80 van XXL nutrition als je toch een voorbeeld wilt. Maar als beginner moet je absoluut niet aan de creatine. De sups die ik neem volstaan meer als voldoende. Het meeste zou je trouwens ook best uit je voeding halen. Een goed voedingsschema brengt je verder dan je denkt...

Succes,
        Greetz
        Last edited by Mortull; 20-07-2008, 12:56.

Comment

Is per training het gehele lichaam trainen inderdaad, en er zijn er genoeg die daar op groeien.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik kom maar geen goeie schema's tegen,met daarbij de voedingschema....
            voor een beginnende trainer.

Vanaf wanneer kan je beste met producten beginnen?,een welke product na hoeveel tijd trainen?

Comment

stil hier...

Comment

Omdat je vragen stelt die overal al gesteld zijn en ook overal beantwoord zijn. Wellicht kun je die zoekfunctie toch eens gaan gebruiken.

sigpic

Comment

en de training/voedingstickies gaat lezen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X