humanobol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• humanobol

hallo
    is er mischien iemand die ervaring heeft met humanobol
    mag als test persoon gratis gebruiken ivm met mijn leeftijd 42 jaar
    schijnt op een wat oudere leeftijd meer efect te hebben ivm lichaams eigen hormonen want die is bij mij wat lager dan personen in de twintig
    persoonlijk geloof ik niet in dit soort producten maar ja als ze je vragen om het gratis te proberen waar niet toch
    maar is er mischien iemand die het al gebruikt heef ben benieuwd

wacht..is een sup. Naja..sup..flink spul...of dat zo wijs is?
    Last edited by erikv; 12-08-2008, 12:27.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Gratis gebruiken? Waarom niet he. Zou er niet teveel van verwachten, maar als je het toch gratis mag testen, why not.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hm..als je zo ff op et net leest naait da spul er toch heftig tegenaan. Of zo'n piek van test wel zo goed is?(Áls het werkt natuurlijk...)
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Was geloof ik gewoon een kruid dat je hormonen wat moet oppompen. Als je dus stopt met het te nemen zal je lichaam gewoon weer teruggaan naar de oude waarden. Volgens mij geen nasleep.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

heb zelf ook op het net gezocht maar vind alleen maar mooie praatjes
            van leveranciers erover daarom vroeg ik me eigen af of mischien iemand
            het al genomen, ga in ieder geval volgende week mee beginnen
            8 weekjes lang zal jullie op de hoogte houden ervan

Comment

Ben benieuwd.

sigpic

Comment

Doe dat.

Ben benieuwd wat je gaat merken.
                Who's the Chef

Comment

is een vrij onschuldige testbooster zover ik weet. Resultaten zijn daarentegen ook niet echt super. Je kan het iig veilig proberen

Comment

ik heb het icm een goed voedingsschema en trainingsschema geprobeerd haalde er weinig extra uit.
                    Naar mijn mening weggegooid geld zelfs gratis zou ik het niet meer doen.

Je kan het proberen misschien dat het bij jou helpt maar ga er niets voor betalen

Heb wel gehoord dat het als ondersteuning in een nakuur wel kan helpen je hormoonwaarden te stabiliseren maar dat is natuurlijk speculatie

Greets
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

spul werkt wel

vriend van mij heeft gebruikt
                      niet extreem maar opzich kan ej er wel wat van merken

en omdat je ouder bent meer
                      want je zei is zo
                      als je ouder bent enzo...

en gratis
                      altijd beter toch

Comment

had ook al van iemand van 22 jaar te horen gekregen dat hij niet zoveel resultaat had behaald ermee
                        ze vroegen het mij ook om te testen ivm mijn leeftijd omdat dan van nature je testoron gehalte dan minder is dan bij iemand van 20 in ieder geval
                        ga ik het gewoon proberen en laat jullie het wel weten
                        ga er maandag mee starten

Comment

bijna vergeten vanavond nog ff gewogen en gemeten op de sporschool
                          lengte 182 cm
                          gewicht 88 kg
                          bf 15,1%
                          leeftijd 42

Comment

en kan ej er beetje op knalle¿¿

Comment

Humanobol

ik moet zeggen dat mijn klanten in Europa zeer tevreden zijn over Humanobol,maar zoals bij alle supplementen, er zijn mensen die zullen geen effecten ervaren.
                              een van de belangrijkste punt en dat wordt te vaak vergeten, is dat men moet 3 maanden wachten na een kuur voordat hij kunt weer beginnen met een nieuwe kuur.
                              Men moet niet denken dat het is alleen een kwestie van slikken en dat is het.Men moet trainen, eten en eten en eten en niet te vergeten ook rusten.
                              Er zijn mensen die al een geweldige resultaat zullen boeken met bijvoorbeeld de Trimax van Sportslab ( de goedkoopste testosterone booster) en anderen mensen die zullen verschillende testosterone booster moeten proberen om de perfect product te vinden voor hun.

ik ga zeer binnenkort een nieuwe testosterone booster introduceren in Europa en ik kan nu al zeggen dat hij wordt de nummer 1 in de Testosterone Booster.
                              Waarom ? bij de meeste testosterone booster, je merkt de resultaten pas na weken of als de kuur af is. Maar bij de nieuwe testosterone booster die ik ga introduceren, zijn de effecten al merkbaar na 1 a 3 dagen.
                              Bernard

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X