cellmass en syntha6 "bsn"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cellmass en syntha6 "bsn"

Vraagje over paar suplementen ..

Ik gebruik cellmass van bsn en syntha6 van bsn .. En neem dit in na mn training .. Moet ik dit ook innemen in het weekend als ik niet fitness?
    En is 1x per dag voldoende?

Wel goed suplement toch?

Groetjes ..

lees gewoon de gebruiksaanwijzing goed door.

Heb geen zin om het op te zoeken maar volgens mij is cellmas een weightgainer en syntha eiwitten verschillende soorten.

Zou dus de weightgainer nemen wanneer je een keer moeilijk kan eten of extra kcal binnen wilt krijgen en de syntha bij opstaan en na training en voor slapen gaan.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

heb it even voor je opgezocht
      Trainingsdagen: Neem CellMass direct na de training met water op een nuchtere maag. Neem 6-8 uur voor of 6-8 uur na de training je 2 dosering op een nuchtere maag.
      Niet trainingsdagen: Neem CellMass voor het ontbijt op een nuchtere maag. Indien gewenst kan er nog een 2 e dosering (voor optimaal resultaat) 6-8 uur na de eerste dosering genomen worden.

Comment

Cell Mass is geen Weightgainer maar creatine...

en Cell Mass en Syntha-6 neem je niet tegelijk na je training in...cell mass neem je op een lege maag...Optimaal is een tweede dosering in de ochtend van Cell Mass...

Cell Mass, douchen klaarmaken etc. en dan eten.
        http://www.body-supplies.nl

Comment

Staat op de pot beschreven.
          Cellmass is volgens mij gelijk na het trainen en eventueel 6-8 uur er voor
          Who's the Chef

Comment

Thx !

Maareh waarom kan ik het niet gewoon tegelijk innemen?
            Ik doe gewoon een schep cellmass en een schep syntha melk derbij en klaar ..

Comment

als je nou iets koopt, is het wel zo handig de gebruiksaanwijzing te raadplegen...cell mass neem je op nuchtere maag, zodat je lichaam het goed kan opnemen, vervolgens ga jij het bij eiwitten en melk gooien?

check dan alles voortaan eerst bij de leverancier waar je het koopt.

beetje zonde van het geld zo.
              http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by Mikev View Post
                Thx !

Maareh waarom kan ik het niet gewoon tegelijk innemen?
                Ik doe gewoon een schep cellmass en een schep syntha melk derbij en klaar ..
                Omdat de opname van celmass dan niet optimaal is (Auunvulling glycoceen en ATP voorraden geloof ik zo uit mijn hoofd). Gewoon gelijk na je training Celmass nemen even minimaal een halfuurtje wat anders doen en dan je eiwitten nemen voor het beste resultaat.

Comment

Hii mensen

iuk heb ook cellmass gekocht

en in de winkel (sport & nutrition) en op fitness (Healtcithy) zeiden ze dat ik het 15 à 30 min voor de training moest nemen op nuchtere maag
                  en ook nade training 15 à 30 min

dusja wat moet ik nu doen...
                  smorgens en na de training of zoals ze in winkel zeggen...

Groeten Kevin

Comment

Zou gewoon de gebruiksaanwijzing volgen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Cellmass direct na het trainen en eiwit shake smorgens al je uit bed komt en een uur na het trainen.
                      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X