Fat-Burners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fat-Burners

Ik vroeg me af of die fat-burners met groene thee extract nou echt helpen om fat te burnen is het nou flauwenkul of helpt het ?
    Wat ben ik een spetter

Geloof er geen moer van.
    Who's the Chef

Comment

verder nog iemand ? Info
      Wat ben ik een spetter

Comment

Helpt wel wat volgens wat onderzoeken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by cybersul View Post
          Ik vroeg me af of die fat-burners met groene thee extract nou echt helpen om fat te burnen is het nou flauwenkul of helpt het ?

Is allemaal crap kerel.
          Gewoon goed op je voeding letten, en flink blijven vreten.

Comment

De meeste (lees: tot nu toe alle) fatburners zijn min of meer flauwekul.
            Bij sommige mensen zullen ze IETS beter werken dan bij anderen; maar tientallen kilo's ermee verliezen zul je nooit.
            Ook als je je voedingsschema niet aanpast zal je waarschijnlijk geen kilo's afvallen.
            Het meeste zit allemaal tussen je oren. Het is waar dat groene thee eventueel de snelheid van je stofwisseling zou kunnen verhogen; maar die versnelling is minimaal, en zeker niet te merken.
            Als je er toch heilig in gelooft, drink dan gewoon groene thee. Er zal waarschijnlijk minder van dat spul in zitten; maar het is goedkoper, het is gezonder (weet niet welke fatburners je hebt; maar in de meeste zit ook nog wat chemische troep met indrukwekkende namen), en de werking zal niet veel slechter zijn dan die fatburners.
            De meeste fatburners zijn gebaseerd op caffeine. Dit geeft je een energiek gevoel, en het is een diureticum. Het nadeel van caffeine is dat je na 2 weken gewend bent aan de dosis, en het zal moeten ophogen. Dat kan meestal niet want die pillen zijn erg duur, en een overdosis staat vaak gelijk aan de toxische dosis caffeine.

Ik zou de fatburners (als je ze al hebt; afmaken, anders is het zo zonde van het geld) en anders niet meer bestellen; en gewoon lekker een koppie groene thee drinken bij t ontbijt, en een bakkie koffie onderweg. Helpt net zo goed.

Wil je echt afvallen, dan zal je toch een goed voedingsschema moeten opstellen, en flink moeten gaan sporten.

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
              en flink blijven vreten.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

voeding is voor meer dan 75% bepalend voor het laten dalen van je BF.
                Fatburners zijn maar "extraatjes" die de laatste hardnekkige beetjes vet nog mee KUNNEN helpen verbranden. Met uitzondering van de verboden middelen kun je er van uitgaan dat het dus geen wondermiddelen zijn.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  voeding is voor meer dan 75% bepalend voor het laten dalen van je BF.
                  Fatburners zijn maar \"extraatjes\" die de laatste hardnekkige beetjes vet nog mee KUNNEN helpen verbranden. Met uitzondering van de verboden middelen kun je er van uitgaan dat het dus geen wondermiddelen zijn.
                  Ik had het niet beter kunnen zeggen....Bravo

Comment

Originally posted by Dretje1 View Post
                    De meeste fatburners zijn gebaseerd op caffeine. Dit geeft je een energiek gevoel, en het is een diureticum. Het nadeel van caffeine is dat je na 2 weken gewend bent aan de dosis, en het zal moeten ophogen. Dat kan meestal niet want die pillen zijn erg duur, en een overdosis staat vaak gelijk aan de toxische dosis caffeine.
                    De meeste fatburners zijn gebaseerd op cafeïne, true. Dat het een diureticum is, is laatst nog weerlegd door een onderzoek dat Kevf presenteerde. En een ophoging van de dosis cafeïne komt normaal gesproken nog niet in de buurt van het LD50 van cafeïne. Een pilletje is doorgaans 250mg. Daar begin je op. Bij ophoging kom je op 500mg. LD50 van cafeïne ligt ongeveer tussen de 150-200mg/kg... Kom niet aankakken met onzin.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      De meeste fatburners zijn gebaseerd op cafeïne, true. Dat het een diureticum is, is laatst nog weerlegd door een onderzoek dat Kevf presenteerde. En een ophoging van de dosis cafeïne komt normaal gesproken nog niet in de buurt van het LD50 van cafeïne. Een pilletje is doorgaans 250mg. Daar begin je op. Bij ophoging kom je op 500mg. LD50 van cafeïne ligt ongeveer tussen de 150-200mg/kg... Kom niet aankakken met onzin.
                      Een dosis van 250mg is dus te weinig, hoeveel zou het dan moeten zijn om effect te kunnen bemerken? Praat je hier over echte watervrije cafeïne die ook in de meeste energiedrankjes zit, of de cafeïne gewonnen uit guarana.

Comment

Lijkt mij dat het over de echte cafeine praat...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                          Een dosis van 250mg is dus te weinig, hoeveel zou het dan moeten zijn om effect te kunnen bemerken? Praat je hier over echte watervrije cafeïne die ook in de meeste energiedrankjes zit, of de cafeïne gewonnen uit guarana.
                          Praat over pure cafeïne. En 250mg merk je wel degelijk, maar na een bepaalde tijd wen je, en dan ga je de dosis ophogen (veelal verdubbelen). En het punt dat ik daarbij maak is dat je dan nog lang niet in de buurt van je LD50 zit.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Praat over pure cafeïne. En 250mg merk je wel degelijk, maar na een bepaalde tijd wen je, en dan ga je de dosis ophogen (veelal verdubbelen). En het punt dat ik daarbij maak is dat je dan nog lang niet in de buurt van je LD50 zit.
                            Dus als het in zuivere vorm wordt aangeboden, kun je er meer mee en heb je minder nodig. Ik kan er zo aankomen Caffeïne Anhydrous misschien interessant....

Dit heb ik erover gevonden:
                            http://www.unitydrugs.nl/index.php?p...b&sub=caffeine

Comment

Aaight, die laatste link is wel intressant! Bedankt weer een stuk meer geleerd over cafeinne.
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X