melk ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• melk ?

hey ik zit juist zo wat op de forum te lezen. en kom op een post waar ze zegen dat melk bij shakes slecht zou zijn? hoe zit dit nu? dan mechien beter drinken met water dan melk ? in mijn geval niet zegen drinken met vruchtensap want ik zit met choco shakes en die combo zouw betekenen overgeven denk ik grtz ketje

gewoon met water

punt 1 neemt sneller op
    punt 2 makelijk weg tewerken

dan maar iets minder smaak maar went wel

Comment

Originally posted by ketje View Post
      hey ik zit juist zo wat op de forum te lezen. en kom op een post waar ze zegen dat melk bij shakes slecht zou zijn? hoe zit dit nu? dan mechien beter drinken met water dan melk ? in mijn geval niet zegen drinken met vruchtensap want ik zit met choco shakes en die combo zouw betekenen overgeven denk ik grtz ketje
      volgens mij is het niet slecht alleen in melk zitten langzame dingen en in water niet waardoor het sneller opgenomen worden

En indd zoals chrisje zegt het went wel.. hoop ik ook !!!
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        volgens mij is het niet slecht alleen in melk zitten langzame dingen en in water niet waardoor het sneller opgenomen worden

En indd zoals chrisje zegt het went wel.. hoop ik ook !!!

ik doe al jaren met water
        zit lichte smaak aan( heb vaak vanile)
        gewoon drinke en klaar

Comment

ok dan maar wat minder smaak liever dat dan je geld verspillen aan iets dat niet werkt

Comment

Originally posted by ketje View Post
            ok dan maar wat minder smaak liever dat dan je geld verspillen aan iets dat niet werkt
            Het zal best wel werken alleen trager..

Comment

@ Chrisjezwolle hoeveel gram whey en hoeveel water doe jij dan? want ik doe altijd 40 gr. whey vanille+500 ml water en is gewoon niet te zuipen 1 dikke drep echt niet te drinken ook niet met mn neus dicht haha

Comment

Over dubbele topics gesproken zeg:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...aat-samen.html
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  jij bent goed!!

Comment

hehe om te antwoorden op henk ik neem 1OOg op500ml melk of water smorgens en het zelvde nog eens savonds. 200g gainer per dag

Comment

trouwens als je je shake niet leker vind probeer dan eens de mass gainer van maximize(choco). zeer lekker ik heb die nu staan en normaal moet ik ook mijn shakes drinken met mijn neus dicht maar dit is echt lekker spul

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                        jij bent goed!!
                        het kwam me al bekend voor en bovenstaande is nie eens zo oud geloof ik...

Comment

Als iets lekker is gaat dat voor, lang leven de melk

Trouwens ik had een artikel in de krant vorig jaar gelezen waarin stond dat Melk naar het fitnessen voor een extra spiergroei zorgt. Dus dan denk ik wel dat Whey Proteine en Magere Melk goed zal zijn, niet soms? Maar ja water is ook wel goed hoor.
                          Wat ben ik een spetter

Comment

ja ik vond het ijgelijk ook maar raar dat gainer en melk niet samengaan? maar ja toch altijd gemakelijk om iemand anders met meer sportervaring zijn oordeel te horen

Comment

Ja mensen, dat is dus allemaal beantwoord in dat andere topic.

Gesloten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X