Animal m Stak?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Animal m Stak?

was op bodylap aan het kijken (ja me whey is op) en toen kwam ik bij dit,
    Is dit net zoals humanobol. (Test-booster) ,heeft iemand ervaring met dit product? greetz

Universal - Animal M Stak Welkom in de 21ste eeuw...

-Werkt anti-spierafbrekend
    -Bevordert aanmaak Testosteron
    -Bevordert aanmaak HGH groeihormoon
    -Bevordert aanmaak Insuline
    -Biedt bescherming aan de lever
    -Verhoogt energieniveau enorm
    -Vitaminen en Mineralen inclusief

HORMOON VRIJ! Sterke bevordering van de spiergroei
    LET OP!Gebruik vanaf 18 jaar!

Animal M.Stak, Pro-Hormone free Anabolic Stak

In een korte periode is Animal Stak 's werelds best verkochte, ontegensprekelijke kampioen der anabole training paks geworden. Echter, doordat de formule bijzonder krachtige anabole ingrediënten heeft is het produkt niet voor iedereen geschikt. Zeker niet voor de sporters die aan een dopingcontrole onderhevig zijn. Nu is er een zowel pro-hormoon vrij als efedrine vrij alternatief voor Animal Stak.

Met behulp van de allerlaatste technische ontwikkelingen formuleert Universal nu Animal M. Stak.

Animal M.Stak bootst de effecten van anabole pharmaceutica middels verbetering van de proteïne synthese, het bewerkstelligen van een positieve stikstofbalans, en het promoten van ontwikkeling van droge spiermassa boven opslag van lichaamsvet. Tegelijkertijd wordt spierafbraak tegengegaan.

Hoe?
    Animal M.Stak kan alle vijf de anabole hormonen activeren:
    (1) Testosteron;
    (2) HGH Groeihormoon;
    (3) Insuline-gelijke Groei Factor (IGF-1);
    (4) Luteinizing Hormone (LH);
    (5) Insuline.

Bovenal kan Animal M.Stak dit bewerkstelligen zonder androgene bijwerkingen die veelal in relatie worden gebracht tot het gebruik van pro-hormonen.
    Maar Animal M.Stak is meer dan alleen een anabole activator. Het kan de conversie van testosteron tot estrogeen en dihydrotestosteron (DHT) blokkeren; biedt bescherming aan de lever; verhoogt het energieniveau tot onwerkelijke proporties; en levert de noodzakelijke vitaminen en mineralen support voor Uw spieren.

Als U bijzonder goede resultaten wenst te bereiken dan zult U er bijzonder hard voor moeten trainen. Dan kan nu, zonder pro-hormonen of efedrine.

Werd geloof ik veelal gebruikt als nakuurtje voor pro-hormonen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou me geld er niet aan uitgeven...
      Who's the Chef

Comment

Ben ik het niet mee eens ( ma das natuurlijk voor iedereen anders he )
        Ik heb zelf animal M stak 1, 2 en de animal test gehad.
        Persoonlijk vind ik Animal M stak (1) nog altijd de beste, qua resultaat en qua prijs/kwaliteit verhouding.
        verwacht geen kilo's spiermassa, want dat is onzin.
        Het helpt je wel om steeds dieper te kunnen gaan, plus je wordt harder en droger...

Eat LiKe aN AniMal, TraiN likE An AnImaL, Rest LiKe An AniMal

Comment

zou wel fijn zijn,als het niks met je hormonen doet(altijd slecht om met je hormonen te spelen ),een het DHT blokkeerd.vorkomt tenminste je haaruitval.die door teveel TESTO eruit vallen.

alleen zou meer reacties hier verwachten van mensen die het nu gebruiken,misschien dat ik het neem.
          ik gebruik nu 3 weken nitrocrea.

Stats vandaag gemeten:
          78KG
          15.3% VET
          66.5 VET VRIJ MASSA.
          DOEL 85 KG-10% VET tot volgend jaar.

Comment

Ik heb hem ook gebruik..
            en ik moet het met musclemax eens zijn dat 1 beter was dan 2 (vind ik) maar ingredienten van 1 vielen onder catogorie pro hormonen. en Animal test valt ook onder pro hormoon vandaar het niet meer te krijgen is in nl (legaal)

Comment

oke dan , heb het nog niet nodig groei nog (A) denkv raag jullie mening over dit product vind het ook te duur voor wat je krijgt

Comment

Originally posted by Y-style View Post
                zou wel fijn zijn,als het niks met je hormonen doet(altijd slecht om met je hormonen te spelen ),een het DHT blokkeerd.vorkomt tenminste je haaruitval.die door teveel TESTO eruit vallen.
                Niet door teveel testosteron dus, maar door DHT een hormoon dat een afgeleide is van Testosteron.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Niet door teveel testosteron dus, maar door DHT een hormoon dat een afgeleide is van Testosteron.

was de bedoeling.goeie uitlegdank

Comment

Heb in mijn impulsiviteit net een Animal Stack+M-stack gekocht. Was in de aanbieding en dacht: "Waarom niet". Ben benieuwd wat het gaat leveren in combinatie van elkaar.

Comment

@falstyr .. waar heb je die gekocht,als ik vragen mag ?
                      alvast bedankt.

Comment

Body Supplies

Daarzo

Comment

Heb nu 2 zakjes animal pak en 1 m-stak weg gewerkt. Man dat spul stinkt! Vanwege de geur moeilijk weg te krijgen

Ik heb in een strontverbrandings fabriek gewerkt vroeger en dat stonk niet zo erg als dit.

Comment

Heb zelf meerdere multi vits gehad die ook behoorlijk stinken...idd ranzig.
                            Neem je naast je animal pak ook nog multi vitamine lees dan effe dit
                            Let op: bevat reeds hooggedoseerd vitaminecomplex. Zodoende dient u op te letten indien u dit produkt combineert met andere vitaminen bevattende supplementen, dat er geen overdosering optreedt. Met name Vit. A en Vit. D kunnen schadelijk zijn indien de normale ADH (Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid) zwaar wordt overschreven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X