Kant en klaar proteine drankje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kant en klaar proteine drankje

Wat vinden jullie hiervan?
    Een collega van me drinkt dit als 4 uurtje op het werk. Veel geld vind ik. Ken iemand dit??

High protein drink met 20 gr proteïnes. Kant en klare drankje.
    Ingredienten : water, melkeiwitten, magere cacao in poedervorm, room in poedervorm, aroma, zout, stabilisatoren : natriumtripolyfosfaat en kaliumfosfaat, zoetstoffen : acesulfaam-k en sucralose. bevat : melk, soja.

Gemiddelde analyse voedingswaarde: - Analyse nutritionelle moyenne: - Energetische waarde/ Valeur energique Per.100 Gr. Per 250 Gr. Kj179447.5 Kcal42105 Eiwitten / Proteïnes8.220.5 Koolhydraten / Glucides0.41 Waarvan Suikers / Dont Sucres0.41 Vetstoffen / Lipides0.61.5 Voedingsvezels / Fibres Alimentaires1.12.75 Natrium35 mg87.5 mgKalium126 mg315 mgCalcium91 mg227.5 mgFosfor80 mg200 mg
    € 2.5

Voeg dit product toe aan je winkelmandje
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Ziet eruit als een (slechte ? 20 gram is nog wel aardig maar kweet niet wat voor whey beschrijving is zo onduidelijk) whey shake maar dan met toevoegingen en suikers ? Lekker zelf whey+havermout in je shaker gooien, op werk water bijvoegen en voilá, niet zo lekker maar tis tig keer beter Of gewoon brood zoals de meeste :P
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Ziet eruit als een (slechte ? 20 gram is nog wel aardig maar kweet niet wat voor whey beschrijving is zo onduidelijk) whey shake maar dan met toevoegingen en suikers ? Lekker zelf whey+havermout in je shaker gooien, op werk water bijvoegen en voilá, niet zo lekker maar tis tig keer beter Of gewoon brood zoals de meeste :P
      en een stuk goedkoper
      2,50 euro voor die 2 slokjes wat erin zit, nee dank je, maak dan wel me eigen shake
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Koop dan gewoon een gainer of een eiwitmix.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lol die collega van je houdt van lui zijn. Je kan op het werk altijd ergens water vandaan halen en een shakebeker bij de hand, eiwitten in een zak en geniet maar. Belangerijkste is nog dat het veel goedkoper is.

Comment

Vind het wel erg duur hoor.
            Who's the Chef

Comment

pittige prijs! en dan komen er nog verzendkosten bij ook
              Status:bulking

Comment

Leuk drankje, al hoewel ik me eigen drankje maak Whey Proteine Shake lekker met aardbei smaak... Ben niet om te kopen
                Wat ben ik een spetter

Comment

Zonde van je geld.
                  getting back in shape...

Comment

In verhouding met eiwitpoeder ERG duur. Bovendien zijn het melkeiwitten en die zijn niet zo ideaal als whey. Ik zou het niet doen als ik jou was. Gewoon normale shakes maken is beter.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      In verhouding met eiwitpoeder ERG duur. Bovendien zijn het melkeiwitten en die zijn niet zo ideaal als whey. Ik zou het niet doen als ik jou was. Gewoon normale shakes maken is beter.
                      Blijf ik ook doen.
                      Bedankt voor jullie reactie mannen.
                      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X