Ripped fuel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ripped fuel

Heeft er iemand van jullie al eens ripped fuel van twinlab geprobeert?Ik heb er 2 potjes van gekocht.Ik ga er binnen een week of 2 mee beginnen,moet eerst trug in vorm geraken ben een tijdje niet meer gaan traainen.Weet er iemand of je dit product ook kunt gebruiken als energie booster zoals stackers.
    Greets
    1.74m,80kg,11%vet

Hier een klein stukje info over Ripped Fuel:

Wil u uw tonus terugvinden of een langdurige fysieke inspanning leveren tijdens een caloriearm dieet, vertrouw dan gerust op Ripped Fuel.

Ripped Fuel is een perfect gedoseerde cocktail die uw energie echt zal stimuleren. Hij bevat Guarana, citrus aurantium, chroompicolinaat en L-carnitine, in een perfecte dosering. Ripped Fuel verplicht het lichaam ertoe de opgeslagen vetten aan te spreken en ze op te branden. In combinatie met een caloriearm dieet en een trainingsprogramma, helpt Ripped Fuel iedereen die wil afslanken om overtollig vet te elimineren, de stofwisseling te verbeteren en hun spierweefsel te bewaren. Ripped Fuel Capsules bevat nog andere planten, kruiden, bioflavonoïde-extracten: groene thee, gember en cayenne. Door hun synergetische werking versterken en verlengen ze het thermogene effect en het vetverbrandende effect van de andere ingrediënten.
    You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Darren, das een reclameboodschap. Dingen met een hoge commerciële en tegenovergestelde informatieve waarde, om van de juistheid ervan nog maar te zwijgen

We zijn van jouw beter info gewend
      -Feel free... Or die trying-
      -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Om dus dan maar geen reclame te maken heb hieronder een link geplaatst met reviews over het product is wel Engelsstalig.

Ripped Fuel or Ripped Off

Dus voor alle duidelijkheid word niet gesponsord door Twinlabs.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

ik heb die al gebruikt en heb er nog een potje van thuis staan , eerlijk gezegd deed dit bij mij niets, deze stilt de honger vindt ik waardoor je minder gaat eten wat ik niet echt intersant vind.
          stil growing

Comment

Ik heb vandaag voor de eerste keer ripped fuel gebruikt,2 tabletten 30 min voor de traaining.Ik voelde er wel iets van,had veel meer energie.Na de traaining beefde men hand wel een beetje en men hart ging ook iets harder te keer.Dit product werkt wel bij mij,maar ik denk wel dat je moet oppassen dat je er niet teveel van neemt,ga volgende keer tog maar 1 tablet nemen.
            Greets
            1.74m,80kg,11%vet

Comment

Laat ff weten hoe het over een paar dagen gaat als je wilt

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind wel dat het product werkt,maar ik gebruik het enkel als energie booster voor de traaining,en niet om af te vallen enkel aan men buik mag nog wat vet weg.Zal jullie op de hoogte houden.
                greets
                1.74m,80kg,11%vet

Comment

Ik heb moeten stoppen met ripped fuel,kreeg een hoge bloeddruk van dit product,waarschijnlijk van de ephedra die er in zit.Vind het dus geen goed product.
                  Greets
                  1.74m,80kg,11%vet

Comment

Triceps master, in ripped feul zit geen ephedra maar chroompicolinaat. Ik heb van deze zelf al 2 potjes geprobeerd en heb hiervan niks gemerkt.
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Triceps Master @ Sep. 17 2003,10:06)]Ik heb moeten stoppen met ripped fuel,kreeg een hoge bloeddruk van dit product,waarschijnlijk van de ephedra die er in zit.Vind het dus geen goed product.
                      Greets
                      Je bloeddruk is dan wel omhoog gegaan, maar heb je wel wat gemerkt(positief) van het supplement?
                      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Sep. 17 2003,11:41)]Triceps master, in ripped feul zit geen ephedra maar chroompicolinaat. Ik heb van deze zelf al 2 potjes geprobeerd en heb hiervan niks gemerkt.
                        Misschien geen ephedra op zich maar er zitten wel kruiden in die ephedra extract bevatten.

Comment

er zit ook mua huang of zoeits in ,dat is een andere naam voor ephedra.
                          1.74m,80kg,11%vet

Comment

had er wel meer energie van maar ook veel bijwerkingen,bevende handen,hoge bloeddruk,hoofdpijn.
                            dus ik stop ermee
                            greets
                            1.74m,80kg,11%vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X