Creatine en Whey. Goed spul?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine en Whey. Goed spul?

Ik heb afgelopen zaterdag in Zwolle bij de fit body en nogwat shop de volgende suplementen gehaald

Elite Whey Protein Isolate van Dymatize Nutrition
    ( Elite Whey Protein 5 Lb. - Comes in 11 amazing flavors!: Dymatize Nutrition Products )

En vooral deze:
    Stacker C creatine Ethyl Ester.
    ( Stacker C )
    Ik heb geen ervaring met creatine, dus ik vroeg me af of dit spul goed is. Geen oplaadfase, geen extra vocht vasthouden.

En op het pak staat dat ik 1 tot 2 keer per dag 5 gram moet nemen. Na de training. Maar hoe doe ik dat dan? ik train 1 keer per dag. Dan bv sochtends 1, en savonds na het trainen 1?

En moet je het ook gebruiken op rustdagen?

Bedankt
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Je geeft zelf al het antwoord kerel

smorgens 1 en savonds na het trainen en ja ook op niet train dagen
    Who's the Chef

Comment

Ok, zeer bedankt voor je snelle reactie!

Verder nog iemand ervaring met één van deze twee suplementen?

Comment

Op trainingsdagen neem ik creatine voor de training en na de training, op niet trainingsdagen in de ochtend en in de (na)middag

Comment

Ik dacht dat je creatine altijd 1/2 weken deed opladen.. en dan gewoon elke ochtend 5 gr.... moet het dus ook na de training (net zoals eiwitten)?.. dan heb ik het iig lekker weer verkeerd gedaan afgelopen 2 weken .. eiwitten neem ik wel altijd ochtend/na training.. creatine alleen ochtend. (heb het uit deze faq; http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-creatine.html)

Comment

Ligt eraan. Zoals in die link staat, heb ik spul dat geen oplaadfase heeft..

Comment

Voor de training zou ik het zowiezo doen geeft mij toch wat energie zodat ik wat verder kan gaan..

Comment

conclusie?:
                Anders dan in de faq staat, voor het trainen/na het trainen nemen?

Comment

Originally posted by little View Post
                  conclusie?:
                  Anders dan in de faq staat, voor het trainen/na het trainen nemen?
                  hij zal die creatine gewoon nemen zoals bij dat product van hem staat vermeld. Voor sommige creatine producten waaronder de Stacker is geen oplaadfase nodig. De creatine uit de faq van bodynet zal hoogstwaarschijnlijk gebaseerd zijn op een creatine monohydraat.

Comment

ik wou geen nieuwe topic openen vandaar dat ik het ff hier post:

ik zat op internet te lezen over CREATINE en ja wat ik heb gevonde is het volgende:

Als je stopt met creatine, raak je alles wat je hebt opgebouwd weer kwijt. Theoretisch is het ''mogelijk'' dat je een gedeelte kunt vasthouden.

Ik wil er ook aan beginnen (want heb 1 maand terug 1tje aangeschaft bij xxl) maar sinds ik dit stukje tekst heb gelezen zit ik een beetje te twijfelen.

Reacties, opmerkingen graag welkom.

Comment

lijkt me sterk.. anders moet iedereen de rest van z'n leven aan de creatine.. denk dat je misschien wat massa verliest omdat de vochtopname in de spier zonder gebruik kleiner is ofzo?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X