whey amerika

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey amerika

Hey leute,

Misschien kennen sommige mij nog wel van het forum. Vanaf m'n 14e al met fitness etc bezig maar door de groei / blessures etc heb ik heb tot juni dit jaar niet meer/ niet serieus getraint en kunnen trainen. Nu gaat het super met mij en fitness ik met een andere jongen bij iemand thuis die veel ervaring heeft en verschillende mensen groot gemaakt heeft. Al met al, m'n pa gaat binnekort naar Amerika en daar zijn suplementen een stuk goedkoper. Door school en thuiswonen etc.. kan ik niet optimaal 'vreten' dus wat extra eiwitten zijn altijd welkom. Maar welke whey zou ik moeten nemen ( lekker en goede prijs en veel eiwitten )?? mischien iemand tips ofzo die uit amerika whey besteld of er ook wel eens wat gekocht heeft?
    on the road to get huge

Waarom in Amerika halen, als je het op iedere hoek van de straat in Nederland voor weggeefprijzen kan kopen.

Het hoogste eiwit gehalte voor de laagste prijs koop je hier:
    Body-Food® International

Comment

Ja, je bent hier al een oude op het board he. Je zou inderdaad de eiwitten van mr Bodyfood af kunnen nemen, vond ze zelf heel behoorlijk. Prijs is ook goed. Had vanille. Moet wel zeggen dat ik mijn eiwitten liever haal in een winkel, heeft toch meer gevoel, dan betaal je maar wat meer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hehe ja ik kom niet vaak meer hier en als ik kom post ik nauwelijks, maar in amerika is die zooi een stuk goedkoper dacht ik en nu al helemaal met de dollar
        on the road to get huge

Comment

ja maar je kan maar beperkty meenemen of gaat ie 100 potten meenemen.

Comment

Ja, je kunt uit de US and A wel goedkoop spullen halen, maar dan zou ik wel uitkijken met het in je koffer doen van die zooi. Als de douane een strenge dag heeft (en dat is gebruikelijk in de VS), dan zou je zo'n grapje nog wel eens duur uit kunnen vallen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik zie je pa toch niet meer dan 2,5 kg proteine meesjouwen in zijn koffer of handbagage, is al een heel grote pot. Hij moet een winkel gaan zoeken, dan ook nog een goeie proteine uitzoeken (geen meuk), en als hij pech heeft pikken ze hem op het vliegveld eruit als drugskoerier of als fraudeur voor het ontlopen van de invoerheffing.

Hoop moeite voor een paar euro's besparing.

Comment

Originally posted by Fanetic View Post
                Ik zie je pa toch niet meer dan 2,5 kg proteine meesjouwen in zijn koffer of handbagage, is al een heel grote pot. Hij moet een winkel gaan zoeken, dan ook nog een goeie proteine uitzoeken (geen meuk), en als hij pech heeft pikken ze hem op het vliegveld eruit als drugskoerier of als fraudeur voor het ontlopen van de invoerheffing.

Hoop moeite voor een paar euro's besparing.
                Je hebt met het kiezen van je naam FANETIC gelijk al een bepaalde reputatie.....

Ook welkom.

Comment

haha ik dacht dat jij het was mag nu wel goed opletten.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    Je hebt met het kiezen van je naam FANETIC gelijk al een bepaalde reputatie.....

Ook welkom.
                    Yep, voor je het weet loop ik de hele tijd een shoppie te pluggen

Comment

Originally posted by Fanetic View Post
                      Yep, voor je het weet loop ik de hele tijd een shoppie te pluggen
                      Wel proberen met opbouwende positieve reactie's te komen, niet proberen mij na te doen.
                      Welk shoppie loop je te pluggen, er zijn er nog al wat....

Comment

hier kan een slotje op.
                        on the road to get huge

Comment

Op verzoek gesloten.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X