Dextrose

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dextrose

Nu hoor en lees ik dat je direct na de training het beste dextrose zou nemen, met andere woorden gewoon druivensuiker direct na de training. 0,4 - 0, 8 gram per kilo lichaamsgewicht, nu heb ik van die druivensuiker al een tijdje wat gekocht maar 0,4 gram/per kilo zou voor mij betekenen rond de dertig gram dextrose, in een reep zit 47gram, maar dit is de volledige reep gewogen met alles er nog bij wat erin zit, dan zou ik rond de 8 tabletten moeten nemen is dit iniet wat veel suikers
    stil growing

ik weeg 78kg dat zou 62gram suikers moeten betekenen. Nou ik neem na elke training 100gram druivensuiker + 1 banaan. Ik ben er van overtuigd dat deze hoeveelheid bij mij geen vet aanzet
    I live to end the game

Comment

100 gr druivensuiker koenkie hoe doe je dat, heb jij ook van die redelijke grote tabletten waar je kan op zuigen of direct kapot knabbelen. 100 gr dan eet jij zo een twee repen op dat zijn 28 stukken. In druivensuiker zitten wel geen koolhydraten he koenkie, daarvoor zul jij een banaantje of twee- drie moeten eten.
      stil growing

Comment

ik heb gewoon zakken van zonnatura 500gram. Het is gewoon pure koolhydraten hoor (enkelvoudige suikerketen ook wel monosachariden genoemd daardoor neemt het ook sneller op). 100*4=400 kcal + banaan
        30*4=120
        520kcal totaal.
        I live to end the game

Comment

Snipke, ik denk dat jij tabletten hebt waar druivensuiker in zit. Van die platte, kleine snoepjes gok ik.
          Dan is het maar een deel van de inhoud, daardoor moet je er veel van eten om aan een redelijke hoeveelheid te komen.
          Als je het puur hebt valt het nogal mee hoor.  

Comment

ik heb van die repen schannasse, die tabletten zijn redelijk groot, laat me zeggen 3cm op 1,5cm. ze lossen wel direct op als je ze in uw mond steekt.Maar gezond voor de tanden kan het toch niet zijn ze, al die suikers, hoop dat ik er niet vet van wordt.
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Sep. 08 2003,22:57)]In druivensuiker zitten geen koolhydraten.
              Druivensuiker zijn koolhydraten!! Alle suikers zijn koolhydraten. Druivensuikers zijn alleen enkelvoudige koolhydraten en worden daarom sneller opgenomen in je bloed.

Grtzzzzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Thnx axor , weer bijgeleerd
                stil growing

Comment

Ik drink altijd na het trainen 100% druivensap en eet daarbij nog een banaan. Is deze manier ook goed? Ik reken wel altijd uit hoeveel ml druivensap ik nodig moet hebben. Dit meng ik dan met 50% water.

No Pain, no gain!!

Comment

Ik drink na het trainen een shake met 75 gram dextrose, en 25 gram wei isolaat in water. Eventueel met creatine en ALA.
                    Dextrose poeder kun je goedkoop bestellen bij http://www.brouwland.com

Groeten,
                    Stomper

Comment

Dextrose ken je nog het goedkoops halen gewoon bij de supermarkt kost 1.2 voor 1.5 kilo ongeveer.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dextrose na de training schijnt zeer goed te werken. Ik nam vroeger altijd een banaan na de training. Weer later een plak ontbijtkoek met dik honing.

En nu neem ik dextrose met creatine. 5 gram creatine en ongeveer 50 gram dextrose.

Het is gewoon bij de drogist te koop, kost echt heel weinig.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Handig om te weten...

Neem nu ook creatine met druivensap/jus. Ga dat aanpassen met die (druiven)suiker-truc van jullie, haha.

Ehm, hoeveel snelle koolhydraten heb je na de training eigenlijk nodig? Hoe kan je bepalen hoe ..leeg.. je glycogeenvoorraden zijn? Volgens mij moet je dan wel heeel hard tekeer gaan. Aan de ander kant, gisteren borst getraind, 1,5 uur en bijna 1000 Kkal.

Who knows the science?

Groeten,

JW
                          Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Klopt het dat als je creatine gebruikt met dextrose dat de creatine dan beter wordt opgenomen?
                            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Epische bump maat....check de datum!
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X