Review Dymatize Elite Whey protein Pro line

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Review Dymatize Elite Whey protein Pro line

Zoals sommigen al wisten had ik een pracht van een kerstpakket gekregen van mijn werkgever. Daar zat ook een pot van deze eiwitten bij, en aangezien ik toch erg benieuwd was naar de smaak en oplosbaarheid (de werkzaamheid kan ik niet afmeten), heb ik hem even getest.

Ik heb de berry blast-smaak, en hij was heerlijk. Ben normaal echt geen van van fruit (banaan, aardbei, dat soort troep), maar dit was niet te zoet en gewoon lekker. Verfrissend zelfs (en nee, dit is geen synoniem van gekke-bek-trekkendzuur voor de sceptici onder ons).

De oplosbaarheid was echt zeer goed. Heb whey van ON staan, en die lost minder goed op. Naast dat het gewoon eigenlijk geen zuipen is. Heb een keer of vijf geschud en het was allemaal opgelost in een redelijk luchtige shake.

Qua kwaliteit kan ik kort zijn: goed. 80% Whey, en het grootste gedeelte komt uit isolaat, andere gedeelte uit concentraat. Beste van twee werelden dus. Daarnaast zit er voor de aspartaamschijterds geen aspartaam in. Of sucralose voor diens haters, maar Acesulfaam-K.

Ook zit er voor de lactose intoleranten een mixje in van een paar enzymen die de lactose mee helpen afbreken voor je.

Dikke mik dus.

U bestelt hem hier. Of hier voor de grootverbruikers. Is me overigens een raadsel waarom de berry blast er niet bij staat, maar daarover is een vraag de deur uit naar mijn baas. Oh, en de verpakking is ook nog eens hipper dan op de site staat.

Zie hier:
    Last edited by GeneralIx; 22-12-2008, 01:10.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

hey grappig man, ik heb deze net ook binnen Wel hele andere verpakking dan bij jou, maar toch echt de dymatize elite whey. Ietsje minder dan 80% whey. Tevens heb ik de butter toffee smaak.

Verder interesseert de smaak ervan me geen moer. Naast dat je er maar een paar seconde van "geniet" en dus meer aan een kwalitatief goeie whey hebt, mix ik het altijd met extra bcaa's of EEA's wat de smaak al gruwelijk verneukt (proef die amino's van Supplement Direct maar eens Lossen totaal niet op en smaken bitter als de tering).

Gewoon opzippen, went vanzelf

Lost trouwens inderdaad wel echt goed op, wat handig is, omdat ik het niet altijd in een shaker klaarmaak
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Uiteraard moet smaak niet de belangrijkste factor worden, maar een whey die gewoon echt niet is weg te krijgen komt mijn huis niet binnen. Zo veel verschil maakt de kwaliteit van de whey ook weer niet voor je gains. En bcaa's heb ik in caps. Dus dat probleem heb ik ook niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehe ja had eerst ook in caps, maar dat is VEEL duurder! Verder vind ik het relaxt om 10 gram BCAA's in mn water te mixen en dat tijdens de workout weg te zippen, samen met mn vitargo (helft tijdens, helft na de workout). Is misschien lichtelijk overdreven, maar wel lekker voor als de workout in een uitzonderlijk geval 60-75 minuten duurt En kan in ieder geval geen kwaad.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik heb thuis ook whey van ON (is toch optimum nutricion dat je bedoelt? ) staan en die lost ook zeer makkelijk op. Paar keer schudden en alles is weg...
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X