Thanks voor de bump, zag het van de week bij de Jumbo staan Had mezelf voorgenomen om het een keer uit te proberen daar ik met wisseldiensten ook vaak moeilijk in slaap kom.. denk aan nachtrusten van 3-5 uur.
Melatonine(de voordelen en ervaringen)
Collapse
X
-
Heb ook nog ergens een potje staan met 3mg caps. Ik moet zeggen ik sliep veel vaster en ik begon weer te dromen. Iets wat ik al heel lang niet meer had. Bij mijn werkt het dus zeker. Was ook uitgeruster wakker. Vooral als je iets gebruikt wat een verhoogde bloeddruk geeft is dit fijn bij. Toen ik dbol als kick gebruikte in me cycle sliep ik "slechter"; minder diep. Doormiddel van 3mg mela sliep ik weer als een zonnetje. Toen de kick over was had ik de mela ook niet meer nodig. Sliep toen weer super door de juice zelf.
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostMelatonine werkt bij mij nog steeds goed. Ik slaap een stuk rustiger en word nog maar 1/2x per nacht wakker (meestal rond 6 uur) ipv minimaal 5/6x per nacht. Ik hoop dat het bij jou ook werkt! SuccesMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Flabbert View PostFuck her right in the pusseeyyyMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse