Goede webshop voor Vit B - Omega 3 etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede webshop voor Vit B - Omega 3 etc.

Gegroet,

Kan iemand me tippen wat betreft een goede betaalbare webshop voor mijn vitamines en zaken als omega 3 in grotere hoeveelheden ?

Voorheen gebruikte ik merken maar die worden haast onbetaalbaar.

Grtz Dns.

Iemand b.v. ervaring met de producten van vitavoordeel ?

Deze lijkt rete goedkoop.

Vitavoordeel

Comment

juist ja die pak ik ook. ik kan geen goedkopere als die vinden. of ze nou goed zijn.. ik zou het echt niet weten maar als ik de achterkant van de verpakking moet geloven en ik reken het uit zijn dat de goedkoopste die ik kan vinden.

Comment

Spul werkt gewoon aangezien er in zit wat erin hoort te zitten.

Comment

Persoonlijk reken ik de prijs voor omega 3 uit door te berekenen wat het mij kost als ik per dag 1500mg epa/dha wil binnen krijgen.

Even uitgaande van de actie betaal je voor 5 potten (64,50) en je krijgt er 9 (=1080 stuks), dan betaal je per capsule 6 cent. Elke capsule bevat 164 mg epa en 110 mg dha. Als je dan op de wenselijke 1500mg epa/dha wilt zitten, ben je 6 capsules op een dag kwijt, is 36 cent per dag.

Op deze wijze heb ik verschillende omega 3 met elkaar vergeleken om te bekijken wat de goedkoopste is voor mij.

Uiteraard blijft de vraag of je wel op die 1500mg dha/epa wilt zitten. Als je op de 3000mg omega 3 wilt zitten, ben je met deze 18 cent (=3 stuks) per dag kwijt, en dat is niet veel.
          Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

De tuinen heeft goedkopere omega 3 visolie caps van 1000mg
            ik heb ze zelf ook gekocht daar zijn ze 500 caps voor 22,50 toen was het nog in de aanbieding, maar zonder aanbieding is alsnog goedkoper weet even niet hoeveel precies
            18 jaar, 105 kg,

DL:
            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
              De tuinen heeft goedkopere omega 3 visolie caps van 1000mg
              ik heb ze zelf ook gekocht daar zijn ze 500 caps voor 22,50 toen was het nog in de aanbieding, maar zonder aanbieding is alsnog goedkoper weet even niet hoeveel precies
              Toen De Tuinen de aanbieding had (50% korting) was de prijs 4,5 cent per capsule. Nu dat De Tuinen geen aanbieding heeft is het tweemaal duurder: 9 cent per capsule. Dat is dus duurder dan Vitavoordeel.

Kris
              powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

de tuinen heeft eens in de zoveel tijd een aanbieding van alles 50% korting.
                Dan is het daar lekker goed koop.
                Een hoop van deze site doen daar dan ook de inkoopen

Comment

The Natural Health Company - Omega 3 1000 mg

Gevonden bij de Natural Health Company

400 X Omega 3 1000 mg EPA 18 % -180 mg / DHA 12 % - 120 mg voor € 17.75.-

Niet duur !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X