Supplementen gebruik.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen gebruik.

Beste leden,
    Ik heb een paar vragen en hoop graag dat jullie me ermee zouden kunnen helpen, tips of advies geven over supplementen. Ik hoor er veel mensen over praten dat je snellere spiergroei heb etc. maar hoor ook mensen zeggen dat het slechts weggegooid geld is of een toevoeging van je voeding na een paar topics gelezen te hebben denk ik (weet ik wel zeker) dat jullie er anders over denken. Ik wil zelf graag shakies etc. willen gebruiken. Ik heb zelf al veel over BSN gehoord en ben ook van plan dat binnenkort te halen maar ik zou graag van jullie willen weten welk product echt helpt? Moet ik wachten tot ik uitgegroeid ben & is het zo als ik een tijdje stop met trainen ik ineens heel erg uitzet kwa vet en of ik daarna nog wel zonder kan. Wil graag ook jullie mening over BSN & wat je mij aan zou raden? En wat zijn een beetje de betrouwbare site's om dingen van te bestellen. Staat deze topic in het verkeerde forum-deel mijn excuses. Alvast bedankt

LEES DE STICKIES!!!!
    maar goed supplementen zijn een aanvulling op je voeding
    dus een goed voedingsschema is de basis
    whey shake pas nemen als je voeding helemaal op orde is en post dan is je voedingsschema. Zomaar shakes gaan gebruiken zonder een goed voedingsschema is idd weggegooid geld.
    ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X