Weightgainer suggestie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer suggestie?

Ik ben 1.75, 75 kg en heb 19% vetpercentage, en wil graag massa kweken maar kom voor geen meter bij.
    Ik zit qua voeding op 2900 kcal per dag, en de planning is om hiernaast een weightgainer te gaan gebruiken.

Ik wil hierdoor nog 1000-1500 kcal extra bijpakken

Nu heb ik gelezen dat je van die Mammoth 2500 moddervet word, en als je een weight gainer neemt met minder vet dan zit je al gauw 10,- hoger en die heb ik simpelweg niet....... vooral als ik hoor dat je met 2,2 kg ongeveer 3 weken doet.

Ik had nog deze gevonden:Mass Shake, de beste Weigth Gainer voor meer spiermassa. - Body en Fitshop

Maar 375 kcal per 2 scheppen dat schiet niet op, en als je 5 scheppen neemt dan is zo'n emmer zo leeg.

Iemand van jullie nog suggesties, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Nu hoor ik 'm al aankomen.......Je moet gewoon meer eten, maar ik vind het zo wel goed qua eten.
    **Satisfaction Is The Death Of Desire**

Complex Carb Gainer
    XXL no nonsense nutrition
    mare..als je op 19% zit...zou ik gewoon harder gaan trainen...misschien whey..
    Bulking tot 100kg

Comment

Je hoort het inderdaad correct aankomen... Je eet nu 2900 kcal, wat vele mensen hier als onderhoud hebben.

Probeer eens naar de 4000 kcal te gaan met eten, denk dat je dat wel zult groeien
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Als je al op 19% staat denk ik niet dat jij nog flink de bulk in moet slaan en zowiezo niet als een achterlijke ineens 1500 calorien op je schema moet gooien, das bijna 50% van wat je nu eet.

Ik zou zeggen verhoog je schema eerst maar eens met 500 cal aan voedsel is nog goedkoper ook.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik ga gewoon keihard door met trainen, en neem wat whey, en eet wat meer

Ik heb me eens zitten verdiepen in die weightgainers maar da's gewoon een ontzettende dure bedoening!!

Als je 1000 kal. wil gainen met weightgainer zonder al te veel vet dan ben je om de 2 weken een nieuwe 2 kg emmer aan t halen a 30 euro, en ik ga geen 60 euro p/maand uitgeven, dan eet ik wel wat meer!!

Cheers!
          **Satisfaction Is The Death Of Desire**

Comment

Zwaarder worden betekent meestal ook vet anders moet je iets meer aan kcal eten dan je verbruikt en daarnaast gewoon knallen om aan spiermassa te winnen.

Weightgainers zijn ok maar imo kun je beter meer eten ...ik word van mezelf niet gauw zwaarder maar heb een tijdje een dikke 4000 kcal op een dag weggewerkt en toen ging het best hard (1 a 1,5 kilo per week)

Tip: 100 gram Brinta of havermout met 1 a 2 scoops whey of een andere proteine ...bij mij komt zo'n shake dan op een 765 kcal aan goede voeding!
            Betere gainer kun je je niet wensen lijkt me

Grt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X