Muscle Protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muscle Protein

Ik heb gisteren de borst en voork. schouders getraind, voor borst heb ik dumbell press erbij gepakt.

Ik heb sinds 3 dagen muscle protein binnen, check http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=372

Daar heb ik gisteren 3 shakes van gehad van 50gr.)anderhalve dosis.

En ik verrek nog ontzettend van de spierpijn......Of heeft dat daar niks mee te maken?(dacht dat dat goed was voor spierherstel)

Want ik heb iedere keer spierpijn, omdat ik altijd wel anders train of een andere oef. doe of langer of korter, of intensiever train.
    Last edited by rich37; 17-02-2009, 11:47. Reason: verkeerde site
    **Satisfaction Is The Death Of Desire**

Ken het product niet...

Komt misschien door verkeerde techniek? Of te veel gewicht proberen te nemn...
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Hahahaha. Het is niet zo dat als je eiwitshakes neemt je geen spierpijn meer zult hebben gabber. Sorry, maar zo concreet merk je daar echt niets van.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Ken het product niet...

Komt misschien door verkeerde techniek? Of te veel gewicht proberen te nemn...
        LOL Ik was vergeten dat ik voor de eerste keer los bankdrukken heb gedaan i.p.v. vast wat ik normaal doe

Ik heb dat maandag gedaan en ik heb vandaag nog spierpijn,..... ongeloofelijk wat een goeie oefening tegenover machinaal bankdrukken!

Ik had voor te beginnen maar 30 kg(met stang) maar ik had toch moeite met te veel trillen, stabiliteit, en dat ik de stang niet goed terug in dat ding kon leggen.

Maar de volgende keer ga ik voor 40 en zo opbouwen tot het eindeloze
        **Satisfaction Is The Death Of Desire**

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X