Biergist...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biergist...

Yo,

Ik ben van plan om Biergist in te nemen het bevat eiwitten, aminozuren, vitaminen etc. Zal het wat helpen of heeft het geen nut om te gebruiken?

Biergist

Omschrijving:Voedingssupplement. Biergist is een natuurlijke bron van B-vitaminen en bevat hoogwaardige eiwitten, voedingsstoffen, aminozuren en sporenelementen.Gebruik biergist als aanvulling op de dagelijkse voeding, bij lusteloze gevoelens, bij moeite om te concentreren, een gevoelige huid, futloos haar of vermoeide spieren. Ook belangrijk bij diëten, anti-rookkuren en voor een goede stofwisseling.

Laat me jullie opinion weten
    No Pain !! No Gain !!

Helpt het effect van veel eiwit een beetje tegen de gaan (in de trant van puistjes e.d.), verder doet het niet zoveel, slik het zelf wel 9-12 per dag.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Biergist is goed voor ieder.
      Raad het je echt aan, ook een goede bron van vitamine B. Ik zie er beter uit en voel me ook fitter dan normaal wanneer ik geen biergist gebruik.

Comment

Mooi zo dan zal ik er mee beginnen..

Ik moet 3x 3 tabletten per dag in nemen na de maaltijden.

Thanx voor jullie mening
        No Pain !! No Gain !!

Comment

Tja, naar mijn mening mag je wel wat meer gebruiken. Je moet je niet blind staren op de aangegeven hoeveelheid op de verpakking. Ik neem er 20 of meer per dag.

Je moet een beetje kijken wat voor jou het beste werkt inderdaad.

Comment

Neem je het voor vermoeide spieren dan? Want volgens mij zet het daarmee geen zoden aan de dijk. Het zuivert je bloed beter, waardoor het effect heeft op je huid.
            Áls het bij vermoeide spieren zou helpen, zou ik denken dat het ook door het bloed komt; betere toevoer/afvoer van voedings/afvalstoffen. Maar dan zou er beter hetstel van spieren staan, ipv vermoeide spieren. Dus vraag me af of het helpt bij vermoeide spieren? Maar dat ik er nooit van gehoord heb zegt weinig.

Qua hoeveelheid; zelfs bij vitamine c staat een maximum hoeveelheid. En dat terwijl iedereen weet dat je teveel vitamine c gewoon uitplast.

Bij lusteloos helpt vitamine D opzich goed (volgens mij d6, in ieder geval de D die je uit zon haalt, niet de D die je uit brood haald. Ik geloof dat D3 in brood enz zit?). Voor concentratie beter visolie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X