Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
Stacker met creatine
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
ps stack wordt bonnenkort uit de winkels gehaald. omdat er een zelfde stof inzit als in xtc . vandaar dat je er zoveel energie van krijg dus koop snel een vooraat in zolang het nog kanThe oxynator
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 23 2003,22:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
ps stack wordt bonnenkort uit de winkels gehaald. omdat er een zelfde stof inzit als in xtc . vandaar dat je er zoveel energie van krijg dus koop snel een vooraat in zolang het nog kan
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 23 2003,22:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
ps stack wordt bonnenkort uit de winkels gehaald. omdat er een zelfde stof inzit als in xtc . vandaar dat je er zoveel energie van krijg dus koop snel een vooraat in zolang het nog kan
Tja en crea en stacks?
Voorheen werd crea meer in de bulkfase gebruikt maar sindskort bekent is dat je met crea ook wat vet verbrand zou het misschien nog niet eens zo gek zijn.
Persoonlijk zou ik het niet doen tenzij je je stack als energieboost voor een training gebruikt.
Anders zou je wel crea en meer cardio kunnen doen en daarna stackers.
Maar het blijft misschien het proberen waard.(Denk er dan wel aan nog eens extra te drinken)
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Sep. 24 2003,07:26)]Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 23 2003,22:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
Grtz
Hier heb je de link:
http://www.mdynutrition.com/NL....index=5The oxynator
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jonah Lomu @ Sep. 24 2003,10:00)]Jezus gozer, had jij ook nog maar even gewacht met AS.
http://www.mdynutrition.com/NL....index=5The oxynator
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jonah Lomu @ Sep. 24 2003,10:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 23 2003,22:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
Tja en crea en stacks?
Voorheen werd crea meer in de bulkfase gebruikt maar sindskort bekent is dat je met crea ook wat vet verbrand zou het misschien nog niet eens zo gek zijn.
Persoonlijk zou ik het niet doen tenzij je je stack als energieboost voor een training gebruikt.
Maar het blijft misschien het proberen waard.(Denk er dan wel aan nog eens extra te drinken)
Hier heb je je antwoord .DIRECT UIT DE TELEGRAAFThe oxynator
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 24 2003,12:05)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jonah Lomu @ Sep. 24 2003,10:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 23 2003,22:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Hakki @ Sep. 23 2003,22:05)]Kan je dit wel samen gebruiken. Ik heb zo mijn twijfels .
Tja en crea en stacks?
Hier heb je je antwoord .DIRECT UIT DE TELEGRAAF
http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vraaglist.php
Nu hou ik er mee op .. Genoeg bewijsThe oxynator
Comment
-
MDMA (xtc) en ephedrine werken heel anders. Denk dat je beter moet lezen, je zegt:
ps stack wordt bonnenkort uit de winkels gehaald. omdat er een zelfde stof inzit als in xtc
Dat klopt dus niet. Het is wat anders als je zegt het lijkt op xtc, maar denk eerder dat het op speed lijkt, tenminste dat is mijn ervaring. Anyhows, case closed!
Grtz.
Comment
-
Nou de eerste dag dat ik stacker gebruikte had ik echt kei en kei veel energie kon die dag 2,5 kilo meer bankdrukken. Maar die avond kon ik niet meer slapen door hart kloppingen dat was best wel ###. Eerste dag had ik er 4 genomen. Dus ik dacht ik doe de 2'de dag een beetje rustig dus neem er 3. die dag was best wel raar het was net alsof de grond nog in beweging was als ik stopte met lopen. Ik was die dag gewoon high. Nu is het de 3'de dag en neem nog steeds 3, nu ben ik niet meer zo high. Maar lichte hoofdpijn en beetje wazigheid in mijn ogen. Als dit 2 dagen zo door gaat dan denk ik ermee te stoppen. Over dat XTC en speed gedoe. Je kan met stackers gewoon dezelfde gevoel krijgen. Dit is meer drugs dan afslank produkt denk ik. Nou ja, dit is mijn ervaring neem je conclusies dus maar uit en succes. En Tripiot niet naar andere mensen luisteren over waarom je aan een kuurtje bent begonnen. Dat is teneerste hun zaken niet en ten twede wie zijn zij nou om jou te vertellen wat je mag en wat je niet mag. Ze zijn niet de Nederlandse staat. Succes met je kuur, maak ze jalours.God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.
Comment
-
Beste X-Triplot,
Hier een wijze levensles:
Geloof nooit alles wat je leest, dit is immers door iemand opgeschreven die de betreffende informatie op zijn manier heeft geinterpreteerd. Zelfs (para)medische boeken verschillen onderling nog weleens van elkaar.
Als je de Telegraaf leest neem het dan zo-ie-zo met een korrel zout want deze staat bekend als de Story van de dagbladen.
Wat betreft je harde bewijzen van het drugs info team heeft te maken met jouw interpretatie.
Want er wordt een vergelijking gemaakt over hetzelfde effect.
Als je bijvoorbeeld 250gram pasta opeet of 250gram rijst zal het effect zijn dat je honger is gestilt(over het algemeen).
Dit betekent niet dat pasta en rijst hetzelfde zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment