Creatine Ether ( bodystore.nl)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Ether ( bodystore.nl)

Hey mensen

Klein vraagje over de esther , ik heb vaker creatine gehad in poedervorm ,nu heb ik laatst een nieuwe pot aangeschaft ( ceatine esther van bodystore) ik doe deze open en zie eigenlijk alleen brokken/brokjes ipv poeder is dit goed of moet ik een nieuwe bestellen

alvast bedankt

Status: Bulken

Originally posted by terrorxp View Post
    Hey mensen

Klein vraagje over de esther , ik heb vaker creatine gehad in poedervorm ,nu heb ik laatst een nieuwe pot aangeschaft ( ceatine esther van bodystore) ik doe deze open en zie eigenlijk alleen brokken/brokjes ipv poeder is dit goed of moet ik een nieuwe bestellen

alvast bedankt

ik heb het ook best vaak en niet alleen met creatine. gewoon een keer goed schudden

Comment

en hoe komt dat ? doordat het ietswat vochtig is of... door de productie dat het als 1 brok gemaakt wordt en dan in potten afgevuld wordt in brokjes ?

en je zegt dat niet alleen bij creatine dat zow is , in welke producten nog meer zodat dan invervolg deze vraag niet nog eens hoef te stellen

Comment

Originally posted by terrorxp View Post
        en hoe komt dat ? doordat het ietswat vochtig is of... door de productie dat het als 1 brok gemaakt wordt en dan in potten afgevuld wordt in brokjes ?

en je zegt dat niet alleen bij creatine dat zow is , in welke producten nog meer zodat dan invervolg deze vraag niet nog eens hoef te stellen
        met glutamine. ik zou het echt niet weten hoe het komt. dat boeit me ook niet.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
          met glutamine. ik zou het echt niet weten hoe het komt. dat boeit me ook niet.
          oke tof bedankt (y)

toevallig vondt ik net de reden waarom de creatine in brokken is mischien voor andere die het wel belangrijk vinden om te weten :

Creatine ethyl ester is een zeer hydroscopische stof die vrijwel onmiddellijk klontert bij aanraking met lucht (waarin zich ook waterstofmoleculen bevinden die zich vastzetten op de creatine en dus bij elkaar gaan klitten). De kwaliteit van de creatine verandert daardoor niet, alleen moet u de klontertjes weer even fijn maken. Dit probleem doet zich niet alleen voor bij ons maar dat geldt voor elk merk. Sommige merken vermengen het met anti-klontermiddelen, maar die zijn dan juist eerder ongezond en kwaliteitverminderend.

Comment

kijk aan das duidelijk
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

heb ik met whey ook wel is gehad dat er stukjes/brokken in zaten, niet zo'n heel groot probleem gewoon zelf een beetje fijn maken.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb dat ook met mn whey van Maximize, met de andere van optimum nutr niet.
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                  Ik heb dat ook met mn whey van Maximize, met de andere van optimum nutr niet.

appart dat ook met whey zo kan zijn van alle bakken die ik gehaald heb niet 1 die uit brokken bestond

Comment

Ik krijg deze reactie ook met regelmaat...
                    ook WTF pumpd bijvoorbeeld of met vendetta als het te lang staat

gewoon even schudden met de deksel erop en klaar
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X