Mammoth2500 zonder training.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mammoth2500 zonder training.

Hallo,
    ik ben 2 meter lang en weeg 72 kilo. Ben sinds vandaag begonnen met Mammoth 2500 om extra gewicht bij te komen. Ik ben student en heb helaas weinig tijd om aan krachtraining te doen.

Nu vroeg ik me af of het zin heeft om deze shakes te nemen in combinatie met een enkele keer per week gewicht heffen, elke dag een aantal keer opdrukken en voor de rest helaas zo goed als niets.

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes

Paul

ik neem trouwens 2 shakes per dag, 2 scheppen per halve liter melk, daar nog goede tips voor in mijn geval? bedankt voor eventuele reacties

Comment

dus je neem ongeveer 100 gram per shake 2x per dag wat neerkomt op 600-700 kcal + 2x (3x50) = 300 kcal van de melk. = 1000 kcal per dag extra.

als de rest van je voeding ook goed is zu; je wel aankomen. maar snap het nut niet je zult niet echt clean aankomen... succes iig ermee

Comment

als ik een shake drink van mammoth 2500, en ik hou me aan de aan gegeven hoeveelheid.

525 ml melk, met 235 gram mammoth weightgainer
        dan zit ik op 1250 kcal drink je er 2 (2500 kcal.. Vandaar mammoth 2500.

ik pak meestal, 250ml melk met een kleine 120 gram mammoth

dan zit je op 625 kcal, ik drink 3 shakes per dag, dus: 1875 kcal per dag extra..

Das mooi meegenomen..

Laterzzz...

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
          als ik een shake drink van mammoth 2500, en ik hou me aan de aan gegeven hoeveelheid.

525 ml melk, met 235 gram mammoth weightgainer
          dan zit ik op 1250 kcal drink je er 2 (2500 kcal.. Vandaar mammoth 2500.

ik pak meestal, 250ml melk met een kleine 120 gram mammoth

dan zit je op 625 kcal, ik drink 3 shakes per dag, dus: 1875 kcal per dag extra..

Das mooi meegenomen..

Laterzzz...
          Hier idem... ook 250 a 300 ml met 2 tot 3 scoops en dan minimaal 2x daags

Comment

Hier 300ml, 2 scoops.. probeer het minimaal 2x daags maar dat lukt lang niet altijd
            Even @ poster, je zult wel aankomen maar veel spiermassa winnen moet je toch echt de gym in (of een thuisgym hebben). Dat ga je niet redden met opdrukken.

Comment

ik heb ook nog een vraagje hierover,
              kan het kwaad als je mammoth en de melk mixed en pas de volgende ochtend opdrinkt of is het dan nie meer te zuipen?

Comment

Originally posted by TektRo View Post
                ik heb ook nog een vraagje hierover,
                kan het kwaad als je mammoth en de melk mixed en pas de volgende ochtend opdrinkt of is het dan nie meer te zuipen?
                lijkt me nog prima te zuipen, alleen zorg dat het snachts koud staat. en weer goed schudden de volgende ochtend.

groetjes Paul

Comment

Ja, vet goed man. Ik zou het doen
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik neem hem 2x per dag met 500ml water en 2x 3 scoops,3x per week de gym en de 4 andere dagen oefeningen met dumbbells thuis.

Comment

Je zult er wel van aankomen, maar of het je doel is betwijfel ik.
                      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X