Shakes..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes..

Ik doe sinds deze week krachttraining(3x per week)(heb in het verleden wel fitness gedaan maar zonder shakes) en nu wil ik ook een shake erbij gebruiken(heb EAS 100%whey protein gekocht)en nu vroeg ik mijn sportschool voor advies alleen wisten ze het niet zeker,wat ik eigelijk raar vindt.

Maargoed het volgende legde ik ook voor in de sportschool:
    Wat ik eigelijk wil is dat ik wel spieren ga opbouwen(en kracht) maar ik wil niet TÉ streng doen qua voedsel, hiermee bedoel ik dat ik niet 6x per dag wil eten en(3 of 4x per dag wel) en ik wil gewoon eten wat de pot schaft.
    Nu weet ik dan ook dat het dan langzamer en/of moeilijker gaat maar dat vind ik geen probleem.

Nu heb ik dus ook die shake gekocht maar ik weet ook niet wanneer ik hem moet gebruiken en hoe vaak, wederom zei de fitnessinstructeur dat ie er niets van af wist :S Dus mijn vraag is ook wanneer/hoe vaak moet ik een shake pakken per dag???

Alvast bedankt voor de moeite

Whey is een snel eiwit, dus die kun je het best innemen direct voor en na de training en bij het ontbijt.

Maar zou als ik jou was eerst wat stickies op dit forum lezen aangezien je daar een hoop info uit kan halen. Bovendien moet je bereid zijn je eetpatroon te veranderen anders heeft het simpelweg erg weinig zijn.
    Last edited by geniuz; 18-03-2009, 15:55.
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

shakes

oke dus op niet trainingdagen moet ik gewoon 1 shake nemen ?

Ik houd wel een beetje rekening met het eten, ik probeer zo weinig mogelijk 'slechte' dingen te eten,maar aangezien in nog thuis woon moet ik me toch aanpassen wat de pot schaft.

Even een voorbeeld van de week:
      MA
      training; shake smorgens, voor- na training
      DI
      Geen training; Smorgens shake
      WO

etc etc ?

Comment

Training; ontbijt, na training
        Rust; ontbijt

Comment

Ik neem op trainingsdagen bij het ontbijt eentje en direct na de training.

Op niet trainingsdagen een bij het ontbijt.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Leuk dat je je ffies voorsteld in het juiste topic !NOT!

over de shakes is het al gezegt als je opstaat gelijk 1tje nemen en na de training gelijk 1tje nemen.

over je eet patroon ik woon ook nog bij mijn moeder en ik eet wel gewoon 6x per dag.
            gewoon sochtents en dan steeds 2 a 3 uur erna weer dus 1ste pauze op school en 2de pauze op school en als je uit bent daarna trainen avond eten (eten wat de pot schaft bij de meeste) en daarna savonds voor slapen gaan.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Je kan gewoon blijven "eten wat de pot schaft", zorg alleen dat je meer gaat eten en meerdere malen op de dag...uiteraard wel de juiste dingen.
              "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

shakes

Tja die shakes diene eigenlijk vooral als hulpmiddel als je geen tijd hebt om te eten en toch je eiwitten moet binne krijge,ma zes keer per dag moet je toch je eiwitte binnespele anders zal je heel moeilijk vooruitgaan hoor.
                Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
                  Tja die shakes diene eigenlijk vooral als hulpmiddel als je geen tijd hebt om te eten en toch je eiwitten moet binne krijge,ma zes keer per dag moet je toch je eiwitte binnespele anders zal je heel moeilijk vooruitgaan hoor.
                  Ook welkom.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by dactyl View Post
                    oke dus op niet trainingdagen moet ik gewoon 1 shake nemen ?

Ik houd wel een beetje rekening met het eten, ik probeer zo weinig mogelijk 'slechte' dingen te eten,maar aangezien in nog thuis woon moet ik me toch aanpassen wat de pot schaft.

Even een voorbeeld van de week:
                    MA
                    DI
                    Geen training; Smorgens shake
                    WO

etc etc ?
                    Smorgens en NA of VOOR de training.
                    Het is geen wondermiddel dat zal ik jou alvast vertellen.

Comment

thnx in iedr geval voor de reacties

Ik kan helaas niet in de pauzes eten omdat ik die weinig tot niet heb. maargoed bedankt allemaal voor de moeite

Comment

Originally posted by dactyl View Post
                        thnx in iedr geval voor de reacties

Ik kan helaas niet in de pauzes eten omdat ik die weinig tot niet heb. maargoed bedankt allemaal voor de moeite
                        Geen pauzes, wat is dat nou weer voor school ??

Comment

Originally posted by geniuz View Post
                          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ook welkom.
                            merci,heb me toch ma is aangemeld.Kan wel is leuk zijn
                            Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by geniuz View Post
                              haha omdat ik werk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X