Revolutions Ripped Stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Revolutions Ripped Stack

Hoi allemaal,

Tijdje niks laten horen maar ben nog altijd actief aan het trainen Heb inmiddels best al wat resultaat geboekt, enige waar ik nog niet tevreden over ben is de onderbuik, die is nog niet strak (ben overigens weer begonnen met cardio om dit strak te krijgen).

Ik zat al een tijdje te denken om iets van creatine of een booster te gaan gebruiken, om nog meer uit m'n trainingen te halen. Nu kwam ik net dit tegen:

Revolutions Ripped Stack

betstaande uit:
    -100 capsules Endo-Stim
    -100 capsules Lipo-Bolic

Ik vroeg me af of dit product echt zo goed en werkzaam is als op bodyenfitshop wordt beschreven; vet verbranden, aanmaak van groeiehormonen (op natuurlijke wijze), meer uithoudingsvermogen, meer energie en meer kracht. Iemand ervaring met dit product of informatie omtrent de werking ?

Heb over endostim vooralsnog nog maar 1 positief verhaal gehoord, en die gozer was over de veertig. Dus ik zou die stack skippen.

Pak een goede burner (venom/ mitotropin/cafeïne (die laatste kost echt bijna niks)), of creatine of een No of een No+creatine product. Of RPM, is ook wel aardig. Maar dat is het wel wat mij betreft.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok bedankt. Ja Venom had ik bijna besteld, maar liep toen ergens in een drogist en zag stacker (2) staan heb toen zonder er eigenlijk bij na te denken toch die maar weer gekocht, tegen beter weten in. ERG dom.

Heb nu al weer super spijt dat ik iet voor de Venom ben gegaan, maja eigen schuld

Is er hier op het forum een "verkoop" thread ? misschien dat ik hem nog kwijt kan aangezien er maar 2 caps uit zijn (van de 100). Ga dan toch maar voor de Venom Hyperdrive.

Comment

Je kunt gewoon in off-topic een topicje openen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Je kunt gewoon in off-topic een topicje openen.
          Oow sorry heb hem net geplaats in :Suppliers" maar had al een vaag vermoeden dat ik daar verkeerd zat, zal je hem dan even voor me willen verplaatsen ?

Bedankt !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X